2010年1月10日日曜日

作戦4

written by Adzu at 1/10/2010
Ahhh xD hello....am revenit in sfarsit aici...ieri vroiam sa postez insa eram cam obosita OO"" si acum sunt cat de cat obosita insa e mai bine decat ieri, daca puteam dormeam doar.

Mi-am facut un blog pe ameba din nou xDD imi place mai mult acesta xDD am si un nou chibi pe pigg[u] si cred ca mai tarziu voi intra sa merg in camera lui Aoi si apoi sa intru in fiecare club a lui Yume-chun.

Ehhh vreau sa merg la cumparaturi unde merge si el...mi se pare asa de kawaii tot ce are el si de la magazinele de unde si le ia sunt niste haine asa de kawaii ^^ cele pentru fete imi plac....insa as vrea uneori sa fiu baiat xD sau sa fiu mica sa mai pot purta haine de baieti.

Irodori xD nu mai am rabdare pana in 27...albumul e gata deja si se poate comanda insa nu OO""" mama nu vrea sa mi-l ia acum x.x''''
Si si...vreau sa vad Wonderful World OO""" dar nu pot....numai undeva prin vara OO""" GOD hate's me again...

Vreau DoCoMo....nu mai pot fara el....DoCoMOOOOOO....vreau
Ahhh

Atat bye

0 (・θ・) on "作戦4"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez