2010年1月31日日曜日

~

written by Adzu at 1/31/2010
Hey ^^ I'm back xD
M-am intors la postat pentru ca mi-a fost dor de acest blog xD
Am cunoscut acum 2 zile o persoana foarte draguta xD vorbesc pe Pigg[c] cu aceasta persoana xD
E vacanta acum si ma bucur de asta,...am terminat semestrul cu bine si sunt foarte fericita si gata pentru al 2-lea semestru ^.^

Vreau in vacanta asta sa fac tot ce imi place cum ar fi:


  • sa ma uit la mai multe BL movies
  • sa traduc blogurile celor de la Ayabie
  • sa vorbesc mai mult cu onee-chan
  • sa vorbesc mai mult cu acea persoana
  • sa trimit scrisori
  • sa scriu mai multe versuri
  • sa invat la informatica
  • sa stau pana tarziu
  • sa dorm pana dupa-masa
  • sa postez pe ameblo mai mult

Cam asta e XD
Bye

0 (・θ・) on "~"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez