2010年1月2日土曜日

作戦2

written by Adzu at 1/02/2010
Simt ca mor de ras, pe bune acum chiar imi vine sa rad, omul asta e prea adorabil, totusi are niste chestii cam ciudate in capul lui "fixing slippery clothing" asta suna asa ciudat, ma intreb oare la ce se refera? partea cu haine alunecoase am inteles-o si eu dar care sunt astea? (nu cred ca as vrea sa stiu OO""") howahowa....who the hell is howahowa ? OO"""

Edit: howahowa, ceva fruct ciudat OO""" are fantezii cu fructe ciudate OO"""" asta chiar ca e ciudat , mai ciudat decat chestia cu hainele alunecoase ...

Ar vrea sa fie fata, o e chiar asa kawaii sa fi fata? nu mi se pare, de multe ori as vrea sa fiu baiat...as vrea sa experimentez cate ceva ca baiat OO"
Adzu xDD suna asa kawaii, adu, azu, kawaii nume, incep sa imi placa (sa tin minte daca voi avea vreodata vreo fata sa o numesc asa.)

”ni no ude fechi” asta suna si mai ciudat, bun bun, inteleg perv~ dar totusi as vrea sa vad la ce se refera, da as experimenta asta totusi (sau poate ca nu ... cine stie ce imi va face sau ma va pune sa fac OO")

Are cam aceleasi fetish-uri ca toti baieti OO"""" asta mi se pare kawaii, dar totusi nu as vrea sa vad ce e in mintea lui chiar acum >>'''....sau as vrea? nici eu nu stiu xD

rural area? yes xDD as vrea sa traiesc intr-una....de fapt as vrea sa traiesc oriunde cu el OO"" chiar si intr-o casa de carton...serios...chiar si sub pod sau oriunde cat timp e el acolo imi ajunge XDDD

Bietul om nu poate sa stea linistit de raul meu OO"" totusi ma intreb, oare are prietena? sau poate ca are altceva OO"" ei pe naiba...nu cred...sau poate? ahh greu de zis....cine stie ce fufa are acolo OO" sau nuOO" poate prefera sa o faca singur xD adica vreau sa zic , poate prefera viata singur fara cineva in jurul lui xD (asta-mi place xDD pot sta linistita ca nu are cine stie ce fufa pe langa el agitata si obsedata OO")

Vrea sa fie vegetarian, awww kawaii, si eu as vrea, de fapt vroiam cand eram mai mica insa mi-a trecut acum, si 2 ore la telefon, ce face oare in doua ore...? intrebarea asta e chiar una fara raspuns....as vrea sa stiu totusi...de fapt nu cred xD
E mai simplu cum a zis el, cu mail-uri e mai bine xDD si mie imi place sa trimit e-mail'uri la toata lumea...si acolo la ei e foarte populara chestia asta.


Awww e asa de micut,...adica sunt mai mare decat el cu 2 centimetri OO""" saracu de el...oameni de acolo sunt chiar micuti...

Ar trebui sa am 45 de kilograme...de ce? habar nu am ziceam si eu asa....am 53 si ma simt ciudat....el are mai putin...asa ca 45 would be nice xDD
Vreau sa incerc mai mult firme de haine cum zicea si el...

"When I'm in my workspace I usually turn of the ceiling light, then put on a blue-tinted light that kind of glows beside me. I also use the brightness of the computer screen. I'm sure some of you are thinking 'That's too 
dark!'...But it's easier for me to concentrate."

Aww how sweet...eu am o lumina verde ciudata dar daca tot zice el cred ca incerc si cu una albastra poate fac ceva mai bun OO""" chiar sper sa fac asta...si nu ,nu cred ca e ceva chiar asa de dark , adica pentru mine nu e nimic ciudat, imi plac lucrurile mai dark.
O sa imi fac asa temele, poate ma concentrez mai bine xD.

"t will make you like to do ironing♪ I've always liked cleaning, washing clothes and cooking. I can become a househusband anytime."

No way Sato-san OO""" nu face asta, e mai bine sa canti tot timpul decat sa ai o obsedata acasa care alearga dupa tine si te controleaza minut dupa minut.
Pe mine nu m-ar deranja insa sa imi fac de mancare (si asa sa fac mancare nu e punctul meu cel mai bun) xDD.  Imi vei spala hainele , cat se sweet xD inca un punct bun din partea mea xD

Si eu sunt obsedata de mirosul hainelor, imi plac cele care miros foarte bine XDD asa ca in fiecare zi imi spal hainele xDD

Sato xDD is a nice name, his real name xDD imi place sa-i zic asa...

Well that's all xD
Bye xDD

0 (・θ・) on "作戦2"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez