2010年1月7日木曜日

作戦3

written by Adzu at 1/07/2010
Hello xDD awww I'm so happy OO"""
Ah da acum am venit de la scoala, e asa de kawaii afara OO""" si nu e frig si e soare si imi place si awww....am multe teme pe maine plus teza la biologie....ahhh sunt asa de multe si de multe...nici nu mai stiu cand sa le fac.

Ma rog nu am mai postat de mult pe aici si nu stiu de ce, in ultima vreme nu prea am chef de messenger sau internet....prefer sa stau...sunt cam obosita sa fac altceva.
Am vazut azi comentariul de anul nou de la Ayabie xD a fost asa de kawaii mi-a placut....si eu zic pentru a nu stiu cata oara ca Aoi e asa de omg...adorabil in hainele alea xD

Mi-a placut si ma bucur ca nu a fost asa de scurt ca de obicei, abia am inceput si nici nu stiu ce sa mai zic, obisnuiesc sa fac posturi lungi dar chiar nu am chef acum...

Ma enerveaza acea persoana mai mult decat as crede, abia astept sa scap si sa vina odata vacanta de vara...vreau sa fac multe lucruri si sa ma duc in multe locuri.

New Year Plan
  • Sa imi cumpar tot ce e nou cu Ayabie
  • Sa ma duc la un concert
  • Sa imi schimb camera
  • Sa pictez mai mult si mai dragut
  • Sa trimit mai multe scrisori
  • Sa invat mai bine japoneza
  • Sa vad mai multe filme
  • Sa vad mai multe anime-uri
  • Sa citesc toate cartile pe care le vreau
  • Sa ma duc in vacanta la Venetia
  • Sa imi cumpar rochii noi
  • Sa imi cumpar un telefon (DoCoMo <333)
  • Sa imi cumpar un caine ca a lui Aoi xDDD
  • Sa ma ocup mai mult de blogurile mele
  • Sa am medii bune
  • Sa invat mai bine si mai bine xD
  • Sa nu mai imi tai parul
  • Sa merg toata vara afara 
  • Sa fac mii de poze anul asta
  • Sa vorbesc cu toata lumea
  • Sa imi fac prieteni de peste tot

Aww cam asta e tot xD
Bye Bye

Revin mai tarziu ^__________^

0 (・θ・) on "作戦3"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez