2010年1月2日土曜日

Damned Queen

written by Adzu at 1/02/2010
In sfarsit gata sa postez si eu aici, nu stiu ce ar trebui sa zic, sau ce as zice, cred adica ma rog in primul rand "Happy New Year" apoi ce am facut ieri, mai nimic 'important' adica a fost una din cele mai frumoase zile din viata mea, poate chiar cea mai frumoasa de pana acum.

Totusi vroiam sa il vad, a zis pe blog ca vacanta perfecta va fi in Franta si ca spera ca in acest an (eram inca in 2009) sa poata merge la sfarsitul anului in Franta mai exact in Paris, awww m-am plimbat tot timpul, vroiam sa il vad, insa ma bucur ca nu a fost acolo, m-a intimidam prea tare sa il vad pe cealalta parte a strazii oo''' sper ca acest am vor avea concert in Europa, vreau sa il vad...e una din cekle 3 persoane la care tin mult.

Sper ca Ayabie sa vin pentru a doua oara in Europa, mi s-ar parea interesant sa il vad pe Aoi, ar fi visul meu, i-as multumi ca exista si atat, cred ca atat, as vrea s il vad zambind pentru mine macar odata, si apoi l-as vedea si pe Yume-chun sunt curioasa sa il vad si pe el...vreau sa il iau in brate OO" serios as face asta....de fapt zicea ca fanii de acest gen (care il iau in brate) sunt draguti asa ca voi face asta atat cu el cat si cu Aoi xDD

Apoi as vrea ca si Kai sa fie aici, sunt putin dezamagita de ziua de ieri.

________________________________


Ahhh~ am vorbit cu fetele alea azi, nu a fost cine stie ce o singura intrebare in 60 de minute OO"" a fost cam aiurea acelasi si acelasi lucru de n ori repetat OO"
Ma rog nu imi pasa de ele cum am mai zis, da ok am gresit acum un an , nu trenuia sa fac asta insa am facut-o si nu voi sta acum sa imi cer scuze non-stop si sa le fac sa isi schimbe parerea despre mine...
Oh well...


Bye Bye~

0 (・θ・) on "Damned Queen"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez