2009年9月28日月曜日

Crystal.

written by Adzu at 9/28/2009
キラキラMoodキラキラ (*´・ω・`)
音譜Music音譜 Ayabie - Secret Room
キラキラInternetキラキラ Ameblo, Pigg[u]
キラキラMessengerキラキラ onee-chan


Ocupatia mea de astazi si de ieri au fost hartile ^^ sunt dragute
Le-am facut o poza insa nu stiu eu cat de bine se vede...

Sunt hartile tuturor continenteleor, apoi trebuia sa trec capitalele si tarile care sunt pe aceste continente ^^
Sper ca maine sa primesc o nota buna.


Creatura aceasta care este un iepuras este prietenul meu, il am de sambata trecuta si imi place foarte mult ^^.
M-am atasat mult de el si cu toate astea inca nu are un nume [avand in vedere obsesia mea pe "Cronicile Vampirilor" cred ca stiu ce nume va avea ラブラブ!]


Da un portofel cu Pucca si cu Garu
Sunt kawaii nee?
Mie nu mi-au palcut asa de mult niciodata dar aici sunt kawaii asa ca nu am rezistat sa nu imi cumpar si eu unul アップアップ

Wハート S a i y u k i Wハート

0 (・θ・) on "Crystal."

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez