2009年9月29日火曜日

School time

written by Adzu at 9/29/2009
キラキラMoodキラキラ (*´・ω・`)
音譜Music音譜 Ayabie - Nanairo no sora no octave
キラキラInternetキラキラ Ameblo, AnimeHeaven, Pigg[u]
キラキラMessengerキラキラ nothing
"I r r e l e v a n t (-_-メ"


Acasa.Nici nu mi-am, dat seama pana acum ca de la scoala pana la mine acasa este un drum asa de lung. Este ciudat (´-ω-`)
Ieri nu am postat.Nu am fost acasa si chiar daca as fi fost nu as fi avut timp pentru asta 得意げ

Ieri
Am reusit ca prin minune sa ma racesc , da stiu sunt o experta cand vine vorba de asta insa acum chiar nu a fost vina mea, ci a fost vina lui Marius (-_-メ
[Marius om rau ce esti えっ]
Am fost la mama si am dormit acolo ca sa mai scap cateva ore macar de el, [si eu care ma gandeam ca va fi bine, si care eram exagerat de entuziasmata ca vom locui amandoi (@ ̄Д ̄@;)]
Mi-am facut tema la mate si la fizica >>' am mai zis ca nu imi place fizica? Daca nu am mai zis asta o zic acum imi vine sa fug cand aud de ea ((((((ノ゚⊿゚)ノ

Astazi
La scoala de dimineata de la 6.Oameni astia cu siguranta vor sa ne omoare *death*
Am avut azi numai 7 ore cea ce e bine (=⌒▽⌒=)ヾ
* Psihologie: da da imi vine sa adorm cand aud de ea, chiar daca imi placea aceasta stiinta foarte mult,profesoara ma cam calca pe nervi si cand face asta devin foarte nu stiu exact cum sa zic, agitata si nu o mai suport (-_-メ
* Matematica: da acei nesuferiti logaritmi >>' imi fac viata un chin chiar daca nu sunt asa de greu de invatat [la mine leanea e mare]
* Ed. Antreprenoriala: da da cum se zice sigur nu stiu OO. Nu am facut mai nimic in afara de a sta si a ne uita unu la altu...
* Engleza: profesoara asta noua este paralela cu anegleza din toate punctele de vedere, la ea clasicul "both" suna "bof" si multe altele pe care nu le mai tin minte asa exact. Are un accent oribil >>' imi vine sa ma urc pe pereti cand o aud.
* 2 ore informatica: da am dat test si nu a fost asa de greu pe cum ma asteptam, imi pare rau insa ca nu am facut ultima problema, o stiam dar m-am grabit >>'
Oricum cred ca voi lua o nota buna (‐^▽^‐)

- End -

Bye Bye~
Wハート S a i y u k i Wハート

0 (・θ・) on "School time"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez