2009年9月29日火曜日

I hate this

written by Adzu at 9/29/2009
キラキラMoodキラキラ しょぼん m(_ _ )m
音譜Music音譜 ScReW - Gather Roses
キラキラ Internetキラキラ Ameblo, Yuuto's Blog, AnimeH., Pigg[u]
キラキラMessengerキラキラ nothing
" Life, do you hate me nee? "

Oh da de parca nu era destul de rau, acum e si mai rau しょぼんしょぼん
Imi pare foarte rau si nici nu ma pot gandi cat de multa dreptate are, mi-e ciuda sa recunosc si imi e greu sa fac asta, poate cu ura o fac dar a avut mereu dreptate. [ei bine da el e geniu si eu nu sunt nimic altceva decat o umbra a ceva ce a fost candva important m(_ _ )m]
Nici acum nu pot sa cred ca Yuuto pleaca, adica de ce? ma intreb inca oare de ce?しょぼん de ce face asta chiar nu inteleg asa de bine.

To all the fans who have been supporting SCREW,

We truly thank you for always supporting SCREW. The members have an important announcement for everyone.
Even though he’s been our bassist since the beginning of our activities, Yuuto will be leaving the band on December 31st, 2009.

We had countless discussions regarding his decision, and in the end this was the result that was reached. We deeply apologize to all of our fans.

However, after his departure both SCREW and Yuuto will be walking down fresh paths, and with that conclusion, we won’t be looking back. The five of us feel that this is a positive solution, so we hope that you can understand.

There are only a few lives remaining with Yuuto as part of the band, but we hope that you can cheer the five of us on until the very end.

PS COMPANY Co,.Ltd. / Indie PSC.
Imi pare rau de el pentru ca de la o vreme si cu ajutorul lui onee-chan am inceput sa ma atasez de el chiar foarte tare; nu imi vine sa cred ca pleaca, nu vad rostul なきがお
Fara el ScReW nu va mai fi la fel niciodata dar NICIODATA oricine ar veni in locul lui nu cred ca va fi la fel de bun, sau poate ca va fi dar mereu in inima mea Yuuto va avea un loc special si pentru mine nimeni nu il va inlocui.
Sunt nervoasa si suparata pe el dar stiu ca nu are nici o vina; ca o fana a lui trebuie sa fiu alaturi de el la fel ca restul fanilor si sa il sustinem.
Chiar daca se zice ca nimeni nu e de neinlocuit ei bine stau aici si contrazic acest lucru, el era unic, era talentat si este inca pentru ca nu vreau sa vorbesc la trecut despre el.
Va fi mereu si este acel Yuuto pe care il stiu eu (=⌒▽⌒=) orice s-ar intampla si oriunde ar fi el. [cel putin asta a zis el in acel mail pentru Airi]

Sper ca formatia sa fie la fel de buna in continuare si chiar daca Yuuto a plecat sper ca ei sa nu se desparta sau mai stiu eu ce. Stiu ca nu vor face asta asa ca ma simt bine (=⌒▽⌒=)
Totusi...sper ca Yuuto sa isi gaseasca o formatie noua sau sa puna el bazele uneia si sa continuie in muzica pentru ca e foarte talentat (´∀`)つ■

Eu oricum voi ramane un fana si a lui si al formatiei.
Oricum sa nu fiu asa de tragica, mai este pana in 31 septembrie asa ca pana atunci sa ne mai bucuram toti de el.
Apoi sper sa fie bine si sa isi faca o alta formatie si asa sa continuie mereu...

- End -

Wハート S a i y u k i Wハート

0 (・θ・) on "I hate this"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez