2009年9月28日月曜日

Vampirul Armand

written by Adzu at 9/28/2009
Deci cum ziceam in postul anterior , mi-am cumparat aceasta carte ieri si sunt pur si simplu vrajita de ea. Este ceva mai mult decat genial, mai mult decat mintea umana si-ar putea inchipui. Este asa de simplu si totusi, totusi asa de complicat.

Cea ce mi-a palcut cel mai mult a fost descrierea, Armand e un personaj genial, imi place foarte mult caracterul lui chiar daca eu in unele situatii nu as fi gandit si nu as fi actionat asa cum a facut-o el.
Imi place totusi acea urma copilaroasa din el, acel suflet de copil, acel aspect de inger pe care il avea, era pur si simplu perfect.

Cine zicea ca sunt multe scene yaoi dreptate mare avea, pur si simplu acele scene sunt geniale, [da stiu sunt obsedata de yaoi]; acele randuri erau scrise cu foarte mare grija , de altfel ca si toata cartea...
Povestea lui Armand era foarte impresionanta, dar mai mult decat asta sentimentele lui si modul sau unic prin care le dadea viata si le facea speciale,nu pot sa descriu in cuvine acest lucru dar era minunat.

Apoi Marius m-a impresionat din prima clipa in care am aflat despre el, este un personaj simplu dar totusi complicat, un personaj misterios dar in acelasi timp foarte deschis, prin simpla luiprezenta ma inpresioneaza si am devenit fascinata si de cel mai mic gest sau cuvant a lui...

Cartea este foarte buna si tuturor care vreti ceva cu vampiri adevarati va recomand aceasta carte si nu numai, le puteti citi pe toate din seria "Cronicile Vampirilor"

As putea vorbi despre aceasta carte la infinit dar ma opresc aici.

Wハート S a i y u k i Wハート

0 (・θ・) on "Vampirul Armand"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez