2009年9月28日月曜日

No Name.

written by Adzu at 9/28/2009
キラキラMoodキラキラ (*´・ω・`)
音譜Music音譜 Ayabie - LapisLazuli
キラキラInternetキラキラ Pigg[u], Ameblo, AnimeHeaven
キラキラMessengerキラキラ onee-chan
" For you and youre promise I wont forget you"

In sfarsit am ajuns si eu acasa de la mama. Este ciudat sa stai in case diferite , cel putin mie mi se pare foarte ciudat, maine merg din nou si dorm acolo.
Chiar daca nu e cel mai dragut loc de pe lume imi place, simt ca acolo sunt acasa chiar daca am stat foarte putin cand eram mica, si foarte putin acum cand sunt mai mare.

Ieri seara am fost cu mama la mall, mi-am cumparat o carte "Vampirul Armand" de Anne Rice este o carte superba. Nu am cuvinte sa o descriu. Este asa de simpla si totusi asa de complicata
Sunt indragostita de aceasta carte (*´・ω・`)

Apoi am venit acasa si am citit toata noaptea din ea, cine zicea ca are multe scene yaoi avea mare dreptate [acum sunt obsedata si de Marius (´∀`)つ■ este asa de perfect. Asa de simplu si totusi asa de complicat. Da nu stiu pur si simplu devin fascinata de fiecare gest pe care il face si de fiecare lucru pe care il zice.]
Iubesc cartea asta.Il iubesc si pe Marius si pe Armand, la fel si pe Lestat care a fost prima mea obsesie, la fel poate si pe Vittorio.

A trebuit sa fac niste harti pentru ora de geografie DASH! chiar daca inainte imi placea geografia acum nu imi mai place absolut deloc ダウンダウン
Cam atat am facut ieri.
Astazi nimic nou, am citit din nou.Voi citi si maine la scoala pentru ca aceasta carte este geniala si am zis si mai sus ca imi plac personajele si nu mai am de gand sa imi declar dragostea mea pentru ele inca odata アップ

Deocamdata atat, ma intorc cu un post despre carte ceva mai tarziu.

Wハート S a i y u k i Wハート

0 (・θ・) on "No Name."

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez