2009年9月26日土曜日

Hello

written by Adzu at 9/26/2009

キラキラMoodキラキラ きゃはっ
音譜Music音譜 Search & Destroy by Iggy and The Stooges
キラキラInternetキラキラ JRockRevolution, Ameblo, Anime Heaven, YouTube
キラキラMessengerキラキラ nothing
" For you and youre promise I won't forget you"

Din nou primul meu post...
Da am revenit din nou aici, nu stiu ce s-a intamplat dar nici cum nu am mai putut intra pe vechiul blog asa ca am facut unul nou pe langa cel pe care il am pe Ameblo.
Nu stiu cred ca la acesta voi tine mai mult si imi voi scrie undeva parola sa nu o uit^^

A inceput scoala de ceva vreme si imi vine sa mor, ma plictisesc de imi vine sa ma dau cu capu de pereti >>''
S-au intamplat multe mai ales in prima zi de scoala >>'

[Flashback]

Astazi am fost la scoala pentru ca deh e prima zi si a trebuit sa mergem, am stat afara vreo 30 de minute dupa care am intrat in sala de clasacare e mai mica decat camera in care dorm eu OO' apoi ne-a dat orarul si cartile si ne-a lasat acasa ^^

Am crezut ca mor acolo de firca azi dimineata....pai totul a inceput ca eu ca o dementa obsedata ce sunt bantuiam pe myspace-ul celor de la Gazetto OO" asa si cum ma uitam eu pe acolo am dat de un numar de telefon [de la fan-club cred] asa ca l-am luat si l-am scris in telefon OO' mai tarziu am inceput sa sun...si a raspuns o fufa care zicea nu stiu ce naiba acolo.... am inteles doar "Ohayo....*insert stupid japanese* ? " cred ca m-a intrebat ceva....apoi...am zis ca nu vorbesc japoneza [in engleza am zis asta] ... si a venit un omulet ciudat cu o engleza ciudata...[mai ciudata decat a mea] si m-a intrebat de unde sunt si ce doresc....apoi eu facand pe inocenta si nevinovata l-am intrebat unde am sunat si mi-a zis ca tocmai acum am sunat la fan-club si ca am deranjat oameni dintr-o sedinta ciudata OO' [a zis importanta dar eu am inteles ciudata >>'''] apoi am zis ca imi cer scuze si ca revin mai tarziu OO'''' am inchis apoi am mai sunat de cateva ori dar cand raspundea ichideam.....apoi azi dimieata aveam un mesaj vocal care era in japoneza OO" a fost tare ciudat.

Am primit din nou un mesaj de la ei tot ceva in japoneza nebuna...si i-am arata colegei mele care stie japoneza si ea ca sa rada de mine a zis ca in mesaj ziceau ca vin dupa mine aici pentru ca i-am deranjat...eu am crezut-o pentru ca nu dupa multa vreme cand stateam la scoala a intrat directoarea si m-a rugat sa ies pana afara impreuna cu colega mea de banca [amadoua sunasem cu o zi inainte] >>''' eu muream de frica si ea la fel OO'
ne-am dus afara si a zis directoarea ca pana diriginta noastra se face bine si vine la scoala noul nostru profesor de psihologie ne va fi si diriginte OO' si ne-a chemat ca sa il ajutam pe acesta sa faca catalogul si sa ne cunoasca...dar asta nu a fost tot...am intrat intr-o sala si ne-a zis sa asteptam..''dupa vreo 10 minute a venit un om ciudat care semana exact de fapt ce exact mai bine zis identic cu Kai [Gazetto] OO [parca era o clona sau ceva de genu asta] in momentul ala am inghetat OO' am zis ca aici ne e sfarsitul si ca asta a venit dupa noi sa ne pedepseasca pentru ca am sunat acolo....si mai mult >> imi vine sa mor cand ma gandesc ca s-a asezat fix langa mine OO''''' tot ma intreba nu stiu ce pe acolo si eu ma uitam la el ca proasta OO''' si tot imi umbla prin caiete O.O''' si se uita ciudat la mine >>'''' am crezut ca mor acolo...apoi se uita la parul meu si imi lua agrafele din cap OO'' om ciudat....si cand ma gandesc ca e mai mare decat mine numai cu 6 ani OO'
[/Flashback]

Deci cam asta a fost de cand nu am mai postat aici si in prima zi de scoala, in rest mai nimic OO' voi povesti in alt post ce a mai fost in alte zile ca acum deja am scris exagerat de mult >>'
Bye Bye~

Wハート S a i y u k i Wハート

0 (・θ・) on "Hello"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez