2009年11月3日火曜日

(・◇・) - 18

written by Adzu at 11/03/2009


mood: dunno
music: nothing

" n o t h i n g "

Well hello sorry ca nu am intrat si ieri dar chiar nu pot. Si acum am intrat doar pentru a scrie ceva aici.
Imi cer scuze dar pana vineri nu ma veti gasi pentru ca bunicul meu a murit si voi fi plecata mai toata vremea.

Oricum trecand peste acestea

Otanjoubi Omedetou Gozaimasu, Saki-chan!

Sa fi si tu fericita okasan , sa ai multa sanatate si tot ce iti doresti tu acum sa devina realitate (scuze dar nu sunt buna deloc la descrieri si urari).
Chiar daca nu am vorbit cu tine tot cred ca esti o persoana grozava si poate o sa vorbim odata si odata ^^.
Pana atunci Bye Bye si Happy Birthday again.

So eu termin aici.
Ne vedem vineri dupa-masa sau sambata.
Bye Bye

2 (・θ・) on "(・◇・) - 18"

PinkyShortCake on 2009年11月7日 2:08 さんのコメント...

ChinChinChin...
Sayuuuu-chun

Poor you. I'm sorry.
OMFG ><"""""""

Adzu on 2009年11月7日 2:15 さんのコメント...

ChinChin si tie OO''''
[suna a salut de veverite sincera sa fiu OO''''''']

OMFG what?

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez