2009年11月28日土曜日

╮(╯▽╰)╭ #7

written by Adzu at 11/28/2009
† I Like Part.

♥ Anime: da imi plac foarte mult si nu as putea sta fara sa ma uit la ele, acolo in ele este toata viata mea, am crescut langa ele si cu ele, de acolo am invatat multe si am avut cele mai multe modele in viata mea. Chiar daca lumea imi zice ca sunt imatura uitandu-ma la anime-uri nu imi pasa , eu ma uit la anime-uri pentru ca imi plac chiar daca in acest timp par imatura, invat multe de acolo si ma ajuta sa ma descurc in viata.
♥ Manga: sa citesc un managa este ca si cum as citit carte cu imagini, este ceva foarte frumos daca desigur itiplace sa citesti. Mie una cum am maiz is imi place sa citesc foarte mult asa ca odata cu asta citesc si foarte multe manga-uri.
♥ J-Rock: este viata mea si sursa mea de existenta, daca nu ar mai exista as muri si eu odata cu el ; pur si simplu nu pot sta nici o secunda fara sa ascult vreo melodie. Este viata mea si nu este numai un gen de muzica ci si un mod de viata, de la j-rock'eri am invatat foarte multe lucurui si voi invata in continuare; ei mereu vor fi modelele mele in viata.
♥ Capsunii: da suna ciudat dar imi plac foarte mult pentru ca sunt foarte buni ^^ uhu~ bine aici este putin si vina lui Aoi pentru ca de cand este obsedat el sunt obsedata si eu. Mananc o gramada de chestii cu capsuni, am haine cu capsuni, si o gramada de lucruri cu capsuni (eu care ma gandeam ca vreau sa imi desenez in camera niste capsuni pe perete.)
♥ Ciocolata: este foarte buna si mie una imi da energie chiar daca foarte putina, o mananc pentru ca imi place si pentru ca e foarte buna xDDD. Chiar daca nu ar trebui sa mamanc asa de multa nu am ce face pentru ca imi place si nimeni nu ma poate opri.
♥ Pictura: sunt acel gen de om obsedat care se trezeste noaptea sa mearga sa picteze ceva oo. Chiar fac asta atunci cand visez ceva kawaii si merg imediat si pictez ce am visat poate arata bine xDD chiar daca nu e perfect. Niciodata nu vreau ca ce fac eu sa fie perefct prefer sa fie cu greseli si original.
♥ Black, Blue, Purple, White, Red: well sunt culorile care imi plac foarte mult pentru ca ma caracterizeaza perfect. Negru atunci cand sunt suparata si cad in depresie, alb cand ma simt bine si libera, rosu cand sunt foarte instabila si cea mai mica greseala m-ar putea enerva la culme, mov atunci cand sunt normala si era sa uit de albastru care ma caracterizeaza atunci cand sunt linistita si calma.
♥ Caramel: da este foarte bun si imi place foarte mult pentru ca este foarte bun, mananc multe cu el de la inghetata pana la prajituri si alte chestii de acest gen ^^ inainte stiu ca nu imi placea deloc dar acum pur si simplu il ador.
♥ Ploaia: da ma face sa ma simt mult mai bine, am foarte multa inspiratie si ador sa stau in ploaie pana vine el si ma duce inapoi in casa. Pur si simplu sa vezi cum cad stropi mari din cer este foarte frumos, cand eram mica stateam sa ii prind pentru ca imi placea dar eram trista pentru ca odata ce ajungeau in plama mea mureau la fel ca si amintirile cuiva cum imi spunea el.
♥ Iarna si zapada: pentru ca odata cu iarna este si Craciunul iar eu il ador pentru ca imi place sa fac bradul cum vreau eu imi place ca primesc tot ce vreau eu imi place ca pot sa pun chestii colorate pe scari la usa la usile din camere si peste tot xD cand eram mica era ceva foarte special stateam pe geam si ma uitam sa il vad pe Mos Craciun ; acum mi se pare aiurea asta dar ma gandesc ca totusi eram doar un copil.
♥ Gothic Lolita Fashion: de cand eram mica am fost crescuta in aceasta moda, avand in vedere ca si bunici mei si starbunici mei la vremea cand traiau ei erau oameni "importanti" am fost invatata de mica sa fiu asemeni unei fete din acea perioada si acum ma port la fel pentru ca asa sunt invatata; faptul ca si acum port rochii in acel stil si ca stau intr-o casa decorata ca in acea perioada imi da un punct in plus.

0 (・θ・) on "╮(╯▽╰)╭ #7"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez