2009年11月21日土曜日

Loveless

written by Adzu at 11/21/2009
Uhh~ hello...
Am revenit pentru ca acum am venit acasa de la bunica mea, in afara de faptul ca e o ceata de nu vezi nici pe unde mergi totul e ok...
A fost chiar dragut la bunica mea pentru ca a venit fata unei colege de-a mamei mele si mi-a adus o gramada de chestii, jur ca acum ma consider o persoana norocoasa in adevaratul sens al cuvantului, si nu exagerez cand zic asta...
I love my life....
O iubesc pe fata aia lol, nu asa cum credeti voi ci o iubesc ca si prietena pentru ca dupa tot ce am facut inca ne intelegen extrem de bine si pur si simplu ma bucur ca si-a amintit de mine si ca a mers la concert cand a fost in locul meu...

Mai sus e revista Neo Genesis pur si simplu o ador mai ales ca este un articol intreg cu ayabie xDD
Aoi e pur si simplu adorabil *love*, *hearts* si ador articolul , este genial cum sunt de altfel toate cu ei ^^.
Nu stiu ce sa mai zic de revista in afara de faptul ca e geniala...


Here is The 7 Colors DVD ^^ OMFG cred ca l-am ascultat si m-am uitat la el de cel putin 100 de ori, nici nu ma pot satura sa nu ma uit dupa Aoi cum zboara dintr-o parte in alta lol'''''
Am si versurile de la melodiile lor in original si sunt asa de awwww ^^
Imi place iepurasul de pe DVD ^^

Another magazin...
Da un articol nou despre ayabie....stiti si voi bine ca vor aparea intr-un film ciudat...de fapt nu stiu ce e exact stiu doar ca am vazut preview-ul la el si-mi place...
Are si niste poze dragalase pe acolo nu are cum sa nu iti placa de ei,...as vrea sa merg si la premiera filmului dar nu mai fac a doua oara greseala sa-mi comand bilete si sa nu ma pot duce...

Wonderfull Concert...
Da stiu stiu, am comandat biletele cu o luna si jumatate inainte si nu am ajuns sa merg sub nici o forma, era si imposibil sa merg la asa distanta dar eu tot le-am luat...
Am avzut concertul in mod indirect dar a fost asa de dragut *love*, *hearts*
Sunt deja addicted....

Acum aproape o luna trebuia sa merg la acest minunat concert insa nu am mers, imi pare rau va dati si voi seama de asta cred insa nu am ce face daca stau aici si ei sunt asa departe....promit ca voi ajunge la urmatorul concert daca va fi unul in Europa si peste 3 ani la primul in Japonia....

O sa pastrez ever biletele la concert ^^ nu ma voi desparti de ele pentru ca imi plac si inseamna foarte mult pentru mine, puteam sa il vad dar nu am facut-o pentru ca nu am avut cum dar o voi face...stiu asta pentru ca daca vrei orice e posibil...


Cam atat pe moment...
Bye Bye
~ See ya later ~

0 (・θ・) on "Loveless"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez