2009年11月29日日曜日

╮(╯▽╰)╭ #9

written by Adzu at 11/29/2009
おはよ ^^
お-げんき です か。。。
「わたし わ もっと にほんご が はなしたい です」

Inapoi in romana, inca japoneza mea nu este asa grozava...am inceput sa ma descurc bine in hiragana ^^ nu mai am asa de mult de invatat si deja le stiu pe toate; ma refer la caractere...

As vrea sa vorbesc mai mult insa nu prea am cu cine...in sfarsit pot traduce ce abereaza Aoi-san pe blog-ul lui xD
Uhh~ nu stiu cum sa zic dar eu mor de cald, atat la mama cat si la Marius le e frig ... doar eu mor de cald si deschid toate geamurile din camera mea x.x'''。。。m-am trezit de 10 minute si deja mi-e somn...
Mai traziu ma duc cu mama in oras...maine este ziua mea de nume ^^....suna dragut nee?
Nu stiu daca voi primi ceva in mod special, nici nu ma astept la cine stie ce pentru ca nu e ziua mea insa totusi...

Am stat aseara pe pigg o gramada sa vina Yume-chun si sa ma primeasca in grupul lui ^^ asa de kawaii~ m-am inscris in grupurile lui Aoi-san, Yume-chun, Kenzo-san si Takehito-san ^^ abia astept sa ma accepte in toate si cred ca o va face daca nu cumva a facut-o deja si eu nu am vazut...

Eh eu ma duc acum..revin cu ceva de postat cand ma intorc ^^
それでわ また

0 (・θ・) on "╮(╯▽╰)╭ #9"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez