2009年11月20日金曜日

Solitude

written by Adzu at 11/20/2009
Hello, am ajuns acasa de la scoala acum o jumatate de ora, in afara de faptul ca mor de foame ca de fiecare data este bine.
Am ajuns sa postez ceva din nou si nu stiu de ce, din obisnuinta poate sau nu stiu...imi place sa postez si imi intru din nou in vechile obiceiuri de a posta pe blog in fiecare zi chiar daca nu va fi cineva sa citeasca ce zic eu aici....
Nu am facut mai nimic....azi la scoala a fost chiar interesant....imi pare rau ca e vineri...imi place la scoala si colegi mei sunt chiar kawaii~
Am avut prima ora chimie si profesoara aia e chiar ciudata >>'''' nu stiu ce e cu ea dar daca faci ceva ce nu are legatura cu chimia urla la tine ca o disperata >>""""
Apoi am avut romana si am facut 'Fantana dintre plopi' da e cam ciudata opera asta...nu stiu ce sa zic...imi place si nu imi place, primul punct care m-a atras la ea a fost faptul ca este o drama usor impinsa spre tragedie...este o poveste draguta, o gramada de crime si o atmosfera zic eu interesanta.
Apoi am avut biologie dar nu am facut...am stat toata ora in laborator si ne-am uitat la pesti si chestii de genul acesta...dupa aceea am avut religie unde am un profesor care nu e normal ... sigur are ceva probleme grave cu capul....oricum bine ca a trecut repede...si in final am avut 2 ore de informatica unde am facut cateva probleme...am luat locul 7 pe scoala la concursul de TIC (am mai zis, cei ce sunteti la profil de mate-info stiti despre ce e vorba cu aceasta materie)

Am citit aseara din nou Interviu cu un vampir si chiar imi place, azi vreau sa recitesc Vampirul Armand *hearts* *love* chiar imi place cartea asta...nu stiu de ce dar Armand este foarte kawaii, din punctul meu de vedere Armand e chiar un personaj foarte bun....
Din Interviu cu un Vampir niciodata nu am suportat-o pe Claudia, pur si simplu ma calca pe nervi creatura asta...era o fata imposibila si nu inteleg de ce totusi dupa cate a facut Lestat pentru ea aceasta il ura asa mult (de fapt ea il ura pe el pentru ca din cauza lui ea nu se va maturiza niciodata...), ma bucur ca a murit...sincer acum nu merita la si Lestat si Louis sa tina asa de mult la ea >< *kill Claudia*

Oh...mama ma tot trimite sa merg la bunica dar mi-e asa de lene...nu stiu de ce...chiar daca mi-e foame tot mi-e lene sa ma duc pana acolo....
><''''''' nu stiu daca sa ma duc sau nu, daca ma duc mai castig si eu cate ceva dar daca nu ma duc nu castig nimic...asa ca mai bine ma duc ca si asa cred ca deja bunica s-a cam suparat pe mine pentru ca nu am vrut sa merg ieri....astazi i-am promis ca o sa fiu acolo deci trebuie sa ma tin de cuvant...oricum trebuie sa mai aduc cate ceva de acolo....

Gwad...inca Marius nu a ajuns acasa...mi-e ciuda pe el ca niciodata cand am nevoie de el nu e aici..oare pe unde umbla? *questions??*
Sincer nu stiu dar sunt cam ingrijorata...nu l-am vazut de ieri dimineata si nu stiu ce e cu el, mai mult ca sigur in dupa-masa asta se va intoarce pentru ca stie ca trebuie sa vina acasa xD

Cam atat
Ma imbrac si ma duc sa nu zica ca nu vreau sa merg sau mai stiu eu ce.
Bye Bye~
See ya later *hugs*


0 (・θ・) on "Solitude"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez