2009年11月25日水曜日

╮(╯▽╰)╭

written by Adzu at 11/25/2009
Ziua asta a fost una chiar ciudata, si stiti de ce? pentru ca am realizat 2 lucruri, unul este faptul ca azi nu m-am plictisit si al doilea este ca daca vreau sa ceva sa fie bine trebuie sa o fac singura fara sa ma bazez pe nimeni...
M-am convins categoric de vasta azi cand era cat pe ce sa iau un 2 la geografie....
Totul a inceput ieri cand i-am zis lui Marius ce am de facut pentru scoala, a zis ca imi face el hartile ceva mai incolo si eu sa ma ocup de restul, eh eu am zis bine ca doar si asa ceva timp liber nu strica...
Si ieri nu a facut nimic, l-am intrebat dimineata ca ce face si a zis ca vor fi gata si ca le aduce in a 3-a pauza, eh bine si merg entuziasmata la scoala gata sa iau un 10 mare, si trece prima pauza, si trece a doua , si a treia, si a patra , si tot asa pana cand urma ora de geografie, il sun sa vad unde e...si ce sa vezi....nu raspunde...
Si tot sun si tot sun si el nimic si sunt din nou, si din nou si el nimic....sun cam de vreo 30 de ori apoi dezamagita si fara curaj imi iau cartile si plec spre laborator, pe langa faptul ca era sa iau si un 2 m-am facut si de tot rasul...
In final inca nu l-am omorat pe Marius *isi pregateste cutitul* dar o voi face *mwhaaaaaaaa*

Am luat din nou un 10 la TIC dar profesoara a trecut un 9 >>""" a gresit ce sa-i faci OO"
Dupa ce am venit acasa am ras toata ziua cu Airi >>''' nici acum nu ma pot opri, am ajuns la concluzia ca ar trebui sa fiu caine...serios acum daca nu...
Un caine e mai norocaos, mai kawaii, decat mine....el primeste orice si stapanul se poarta cu el ca si un om, plus ca are cel mai important rol pentru stapan, pe cand eu >>""""
Ca de exemplu Aoi si cainele lui, acum pe bune as vrea sa fiu eu Shiratama-kun, este asa de lovely, si are toata atentia lui Aoi *broken heart* *starts to cry*
Animal norocos ><""""

Ma duc sa mananc.
Poate revin mai tarziu.
Bye Bye

0 (・θ・) on "╮(╯▽╰)╭"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez