2009年11月20日金曜日

Poison

written by Adzu at 11/20/2009
Hello, sorry ca nu am mai intrat pe aici dar nu am avut cand si nici nu am avut mare lucru de zis....nici nu stiu de ce fac acest post...dar nu conteaza...
Este joi.....nu am facut mare lucru la scoala azi ca sa am cine stie ce sa zic >>'''' am luat un 10 la TIC (cei care sunt la profil de mate-info stiu despre ce e vorba) pentru ca am fost la concurs....
In rest nu am facut cine stie si noroc am avut ca nu am raspuns la nici o materie....azi am intarziat 3 ore acasa dar jur ca au fost cele mai kawaii ore ever...
Am uitat sa mentionez ca dupa un an si ceva mi-am dat seama ca totusi exista un baiat kawaii in scoala.....salivez dupa el de fiecare data cand il vad...e asa kawaiii si ahhhh~ e dragut ce mai...pana acum credeam ca majoritatea colegilor de scoala pe care ii am au o inteligenta undeva sub nivelul marii dar se pare ca acest baiat e kawaiii si awwww *love* *hearts*

Uhhh~ vreau sa citesc cate ceva >>''''' eu ma indragostesc si de personaje din carti (oh my Lestat *hearts*) momentan sunt obsedata de: Lestat,Armand,Marius,Vittorio ,Louis (Vampire Chronicles)

Nu mai este asa de mult pana la concertul de la Megaromania, abia astept sa merg....sper sa vina si onee-chan pentru ca eu chiar vreau sa o vad...chiar daca mi-e rusine sa vorbesc cu ea eu tot vreau sa o vad OO"""""
E al 2-lea concert de j-rock la care as merge daca as putea xD as vrea sa vad Ayabie dar nu stiu daca vor fi vreodata la noi in tara...ar fi prea frumos ca Ayabie sa aiba un live la noi...
Ca tot veni vorba...in curand trebuie sa fac comanda pentru "Sayonara"....am vazut preview-ul si sunt deja addicted....Aoi e asa kawaii ^^"""""

Am vazut si cate ceva de pe la radio si acum inteleg mai bine japoneza si ce tot abereaza Aoi pe acolo OO""" are o voce asa kawaii ^^ imi place cum vorbeste si accentul lui,....adorabil *hearts*

Maine trebuie sa aflu cum il cheama pe acel baiat,....azi daca nu ma grabeam acasa ca o disperata poate il si vedeam...dar eu nu ca ma grabesc sa fac ce?....un mare nimic pentru ca Marius nu era acasa....

Oh my Marius *hearts*....nu am voie sa fac asta,.....doar imi este ca un frate....dar ce naiba...e prea adorabil OO""""
Si cum am ceva cu Marius (Vampire Armand) voi avea si cu acest mic ciudatel care face tot felul de chestii ciudate pe care nu le inteleg de nici un fel....
Oameni sunt chiar ciudati OO"""""

Cred ca m-a apucat nebunia de toamna...da am si asa ceva...adica deh de la o vreme exagerez cu machiajul negru si rujul rosu....hainele negre si alte stuff-uri de genu asta...ascult o muzica bizara de tot si imi plac lucruri din ce in ce mai aiurea....azi am fost in cimitir...am o atractie speciala pentru asa ceva de cand sunt mica am avut genul asta de preferinte....nu stiu de ce dar ma atrage pur si simplu,....


Ohhh....nu stiu ce sa mai zic....am tot aberat de la un subiect la altu ca acum serios nu stiu de ce am postat si cu ce gand am facut postul asta ><"""""
Gata ^^

I'm done...
Bye Bye

0 (・θ・) on "Poison"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez