2009年11月28日土曜日

╮(╯▽╰)╭ #3

written by Adzu at 11/28/2009
Mood: Happy
Eat/Drink: nothing/orange juice
Music: X Japan-Crucify mu Love
Internet: Aoi'sBlog,Youtube,Anime-Soul,Hi5
Messenger:nothing
||The time has came for me. I will resurge.no control! ||

Hello ^^ da stiu ca in ultima perioada am cam lasat treaba cu blog-ul insa acum voi reveni cu mai multe postari ^^
Sa incepem acum cu ce am mai facut astazi la scoala ^^ chiar daca poate va fi stupid de plictisitor nu am ce face pentru ca trebuie sa scriu si eu asta undeva asa ca ^^
~Deci astazi~
Biologie: am avut inspectie si stateam speriata in banca ca nu cumva sa se trezeasca profesorul genial si sa ma asculte.Oricum la ultima ora nu am fost si poate ca este motivul pentru care am si scapat de ascultat ^^ oricum ora a descurs al naibii de greu pentru mine -_____-''
Romana: diriginta era foarte agitata pentru ca stia ca dupa asta urmeaza dirigentie si are inspectie asa ca ne-a batut la cap toata ora si ne-a explicat ce avem de facut ^.^ma rog eu oricum ma uitam la film in loc sa ascult^^
Dirigentie: nu a venit nici o inspectie dar nu a contat pentru ca diriginta ne-a dat 3 foi ne-a impartit pe grupe si ne-a pus sa aducem argumente pro si contra in legatura cu fumatul-_________-'' eu trebuia sa le gasesc pe cele contra...ma rog apoi le-am citit in clasa
Fizica: cred ca profesoara a patit ceva pentru ca nu am mai vazut-o de mult pe la scoala^^sper sa nu mai vina si macar asa scapa lumea de o persoana rea ca si ea=.=''
Mate: am pierdut vremea cu profesorul prin clasa
Istorie:a fost kawaii dar eu eram agitata sa invat la logica asa ca nu l-am prea luat in considerare pe profesor-.-''
Ma rog mor de foame acum asa ca merg sa mananc bye

0 (・θ・) on "╮(╯▽╰)╭ #3"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez