2009年11月22日日曜日

Christmas

written by Adzu at 11/22/2009
Hello ^^ uhhh de fapt Good Morning OO""" ma rog nu conteaza ce e acum...am revenit din nou aici, nu stiu de ce cu un post aiurea din plictiseala facut si poate fara nici un sens....
Imi place sa postez pe blog dimineata si noaptea....in rest am o lene exagerata in mine ><""""
Am ajuns azi dimineata acasa de la Cluj...chiar inainte sa plec am fost acolo la Starbucks si mi-am luat nu stiu ce cafea care era foarte buna, interesant este faptul ca nu imi place cafeaua de acasa dar cea de la Starbucks este pur si simplu geniala (cu 4 plicuri de zahar este perfecta *love*)
Abia astept sa vina Craciunul este sarbatoarea mea preferata si nu stiu de ce dar de cand sunt mica mi-a placut mai mult decat oricare alta sarbartoare...este interesanta, imi place sa impodobesc bradul , imi place sa ma joc in zapada, sa stau acasa sa vad cu arde focul si sa beau ciocolata calda, sa vad cum toata familia mea vine la noi si povestim despre tot felul de chestii, excursiile din acea perioada, sunt toate perfecte pentru mine si cat timp e si el aici nu mai am nevoie de nimic...

Anul acesta de craciun ma duc la Viena in Austria la matusa mea , nu am mai fost de aproape 5 ani si mi-e dor de ea, dar nu in mod special der ea ci de locul acela, acea casa cu pereti mari si inalti, acele camere reci si nu foarte primitoare, vechea mea camera de unde vedeam gradina din fata casei, vechea biblioteca cu atatea mii de carti pe care nici acum nu am reusit sa le vad...
Totul era asa de simplu atunci, pur si simplu imi placea atmosfera de acolo si ma simteam foarte bine...

Chiar daca in acea perioada el nu era acolo nu conta prea tare pentru mine, dar acum ma bucur ca e cu mine , ma bucur ca putem sa facem o gramada de lucruri impreuna....
Apoi de revelion cred ca ma duc la tata pentru ca nu am mai fost nici acolo de 3 ani si asa e frumos sa merg si eu acolo....
Inainte de toate insa ma duc la concertul de la Megaromania pentru ca eu chiar vreau sa vad formatia asta ^^ apoi nu stiu cred ca pana atunci nu mai am cine stie ce de facut...
Numai sa comand noul single de la Ayabie si calendarul acela kawaii ^^

Well that's all ^^
Bye Bye

0 (・θ・) on "Christmas"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez