2009年11月21日土曜日

Ephemia

written by Adzu at 11/21/2009
OMFG.......CD si autografe la un loc, acum chiar ca o iubesc pe Airi...ma bucur ca a ascultat ce i-am zis si ca a mers la conecrt pentru mine si a stat sa ia autografele pentru mine,....chiar daca mi-e cam ciuda ma bucur ca a facut tot ce a facut pentru mine si pentru cateva secunde uit ca la tinut pe Aoi de mana si ma bucur de CD-uri XDD
Sunt norocoasa si pot zice ca am cei mai buni prieteni de pe pamant...mai ale acum cand sunt si mai aproape de Aoi, macar am autografele de la toti si o sa le tin ca amintire toata viata mea chiar daca nu eu am fost la concert...

Aoi Aoi *love*
Sunt fericita si cred ca oricine in locul meu ar fi la fel mai ales sa primeasca de la cineva si un CD si mai ales o imagine cu autografele celor care ii sunt ca si o familie si a celor pe care-i iubeste...


Ohh..cred ca v-ati plictisit de mine...
Nu stiu ce sa mai zic, vorbesc cu onee-chan care e chiar kawaii~ am mai zis si o repet e o persoana geniala si e greu sa gasesti prieteni ca ea...ma bucur ca am cunoscut-o si ca ma intelege si ca o inteleg si eu pe ea...

Maine ma duc la cursuri, am pierdut deja unul si nu stiu daca mai recuperez sau nu, o sa vad maine asta, oricum abia astept sa merg pentru ca sunt asa de nerabdatoare sa invat japoneza asta odata...ca sa pot pleca si ma rog stiti deja povestea,...


Cam atat...ma duc sa-mi aduc ceaiul...
Bye Bye~
See ya later...

0 (・θ・) on "Ephemia"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez