2009年11月26日木曜日

╮(╯▽╰)╭ #2

written by Adzu at 11/26/2009
In ultimele zile nu stiu ce am dar mor de plictiseala >>'''''' nu am ce face nici la scoala si nici acasa ><""" azi nu am facut nimic...am si dormit vreo 3 ore apoi m-am uitat la "Interviu cu un Vampir" si apoi nimic, in sfarsit sunt aici ca sa mai alung din plictiseala... Mi-a placut filmul a fost chiar dragut chiar daca acum imi vine sa o omor pe Claudia ><""" fufa x.x''' nici macar nu merita ce a primit si nici macar nu era asa kawaii....macar e bine ca in toate cartile lui Anne nu apar o gramada de fete ... numai baieti kawaii *hearts* Azi la scoala nu am facut mai nimic, nu stiu de ce ma deranjeaza faptul ca el face ce face...doar nu imi place de el...am stat ca proasta 30 de minute lipita de geam si uitandu-ma la ce face >>'''' sunt mai aiurita decat credeam... nici macar nu stiu de ce imi pasa sau de ce ar trebui sa-mi pese.
Sunt asa o ciudatenie a naturi, stiu ca inainte nici nu il puteam suporta si acum daca nu il vad mi-e ciuda si imi lipseste iar daca il vad cu cineva ma enervez >>''' dar nu stiu de ce pentru ca si asa nu imi place de el >>''
Ma rog,...am iesit la tabla la chimie , din fericire nu pe nota...Thanks God..
Uhh ce am mai facut ce am mai facut...ahhh nimic...ma plictisesc si saptamana viitoare am o gramada de teze...in 2 decembrie ayabie ^^ lanseaza noul single si eu am teza in ziua aia deci e kawaii pentru ca o sa-mi poarte noroc ^^ stiu asta ... tot timpul ei mi-au purtat noroc si imi vor purta si de acum in colo...
Ca tot veni vorba de Ayabie....er kawaii noua melodie si PV-ul e ceva mai dark si nu mai e chiar asae luminos, imi place foarte mult si melodia suna de asemenea foarte bine, cred ca cel mai bine din toate din caest an..dupa Soprano desigur.

Cam atat ^^
Bye ^^

0 (・θ・) on "╮(╯▽╰)╭ #2"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez