2009年11月22日日曜日

こにちは

written by Adzu at 11/22/2009
Hello ^^ mi-am cumparat la inceputul luni Bakuman pentru ca l-am gasit cumva cu greu la noi in oras, numarul 5 , le-am citit pe net dar nu se compara cu originalul...
Se pare ca nu sunt singura care am citit volumul 5 luna aceasta *wink* si altcineva il citeste...
http://ameblo.jp/ayabie-blog/entry-10382107650.html
Ohhh Aoi-chan OO"""" din vina ta sunt eu obsedata de Bakuman acum, imi vine sa te omor dar nu o fac, oricum fie ca imi place sa o zic fie ca nu Bakuman e un manga dragut si da mereu Aoi gaseste cele mai kawaii chestii iar apoi dupa 10 minute imi plac si mine OO""""
Ahhh, in sfarsit mi-am schimbat si eu template-ul mi-a luat 5 ore sa gasesc unul bun si sa il fac cum imi place mie ^_^ acum sunt relativ multumita de le chiar daca desigur se putea mai bine.
Am iesit pe locul 7 din 100 la concursul de TIC ^^ poate am mai zis asta, eu ma bucur chiar daca se putea si mai bine, sunt fericita ca am obtinut si acest rezultat.

Nu stiu dar nici cum nu mai scapam de ceata asta din oras, este horror, nu mai pot sa fac nici macar o poza pentru ca nu vad nimic.
Deja in centrul orasului se inpodobeste bradul pentru Craciun era asa de kawaii, numai din cauza nenorocitei de vreme nu am vazut mare lucru...

Am invatat ieri o grama de chestii, si de ora viitoare ma asteapta textele lungi in hiragana O.o'''' si eu nu stiu mare lucru din caractere...
Oricum le invat eu pana sambata cumva ><' Cred ca am tema la mate pe maine si nu stiu cum sa va zic dar nu am nici un chef de ea ><'' vreau sa ma uit mai tarziu din nou la Shaman King, mi s-a facut dor, de vreo 2-3 ani ma uitam la el si imi placea foarte mult, in fiecare an de Craciun ma uit la cate un anime....anul trecunt m-am uitat la Death Note, si acum doi ani la Jigoku Shoujo, acum cred ca ma uit la Shaman King, Neo Genesis Evanghelion, Rozen Maiden si Kuroshitsuji (sezonul II) Ma duc sa vad ce teme mai am... Bye Bye~

0 (・θ・) on "こにちは"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez