2009年11月6日金曜日

This little muffin went to a concert...

written by Adzu at 11/06/2009
Hello, m-am intors in sfarsit si eu la postat. A fost interesant sa stau asa mult fara blog si fara internet. E parca mai bine, nu mai am de facut nimic sunt mai libera OO"
Da stiu acum gandesc foarte ciudat.
Vreau sa ma duc la concertul cu Megaromania. Cred ca pot merge insa nu stiu sigur, chiar daca merg nu e cine stie ce pentru ca nici nu ma prea omor dupa formatia asta >>'
De fapt nici nu imi pasa daca merg sau nu (m-as duce numai pentru ca e prima formatie de j-rock care vine la noi ^^)
Uhhh~ nu am fost la scoala si ma duc numai luni, mama ca o desteapta ce e m-a trimis sa ma duc la concursul de TIC.
Oh te rog am si altceva mai bun de facut de cat sa ma duc la un concurs tampit si sa primesc un 10, macar daca era un 10 le informatica dar la TIC nu am nevoie pentru ca si asa am media 10 O_O"""""

Ma rog, mi-e foame si vreau si eu niste capsuni.
Apoi cred ca ma duc imediat sa-mi iau volumul 5 din Bakuman OO" pentru ca vreau si eu sa citesc chiar daca l-am citit deja pe tot aproape O"O (ma rog e on-going inca ).
Mi-a adus el aminte asa ca il citesc din nou >>"

Cam atat ^^
Bye Bye~

2 (・θ・) on "This little muffin went to a concert..."

PinkyShortCake on 2009年11月7日 2:07 さんのコメント...

Welcome back on za blog ^-^
Ma bucur sa te vad din nou aici.

Mi-a fost dor de tine.
Vi si tu la concert?

Adzu on 2009年11月7日 2:14 さんのコメント...

Annie my dear
*jump in circle*

Annnnniiiieeeeeee O_O''''''

Thanks Thanks for welcome ^_^
I'm happy to see you here


Normal ca vin...
Let's have fun with a long and perverted night ><""""

OMG perverted?
Nu ma refeream la sti tu ce sa stii OO""""""""

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez