2009年11月28日土曜日

╮(╯▽╰)╭ #6

written by Adzu at 11/28/2009
Da ma tot gandeam in ulima vreme la persoanele la care tin foarte mult, adica tin la ele chiar daca nu le-am vazut niciodata in viata mea si chiar daca nu le cunosc deloc. Este un lucru foarte interesant sa ti asa la cineva...nu stiu cel putin pentru mine e ceva foarte interesant ca pot tine la cineva care nu e langa mine xD

Ma tot gandeam cum ziceam si mai sus si am hotarat in mintea mea ciudata oo' sa fac o "lista" cu aceste persoane xD
Let's started:

1. Aoi [Ayabie]: da la el e ceva mai mult, adica pe el chiar il iubesc. Exista o mare diferenta intre a admira pe cineva si a iubi pe cineva...ei bine la mine sunt amandoua...il iubesc dar si il admir in acelasi timp.
El pentru mine este o persoana foarte speciala pur si simplu nu mi-as vedea viata fara el...este foarte kawaii in primul rand [nu stiu daca asta conteaza asa de mult] apoi est o persoana care nu stiu este speciala adica e de admirat faptul ca o persoana ca el s-a descurcat singur de lao varasta asa de mica [adica 15 ani]. Este o persoana foarte talentata si vad asta din ce face el xD as putea vorbi ore intregi despre el insa ma opresc aici.

2. Mana-sama: da este una din persoanele pe care eu le admir foarte mult pentru cea ce fac si pentru cea ce au facut pana acum. Imi place foarte mult in primul rand stilul lui ^^ este adorabil, apoi imi place muzica pe care o face si nu stiu are el ceva special acolo care ma face sa il plac foarte mult; si mai ales sa il respect.


3. Intetsu [Ayabie]: recunosc ca la inceput nu il puteam suporta si ma enerva la culme dar am inceput sa il cunosc mai bine. De fapt am vrut sa il cunosc mai bine si asa mi-am schimbat parerea despte el. Mi-am dat seama de fapt ce persoana speciala este el si de fapt cat de mult imi place. In primul rand imi place mult stilul lui, imi aduce aminte de povestile de cand eram eu mai mica...este o persoana foarte speciala si foarte nu stiu cum sa explic exact asta....foarte diferita poate de restul....acum toate lucrurile lui imi plac foarte mult....imi place mult stilul lui si felul lui mai copilaros [avand in vedere varsta lui ma bucur ca a ramas copil xD]

4. Nao [Alice Nine]: uhu~ nu stiu ce sa mai zic....este o persoana foarte amuzanta si imi place mult asta la o persoana...din cand in cand mai ai nevoie de cineva asa ca el xD. Obsesia lui pentru mancare este foarte kawaii si imi aminteste de mine...uneori sunt o obsedata cand vine vorba de mancare [onee-chan stie xDD]. Apoi stilul lui este special si in acelasi timp si unic....sunt multi care seamana intre ei si nici nu ii observi dar el are ceva special cu care se face special xD

5. Kai [the gazettE]: ei bine el este pur si simplu adorabil...nu stiu cum sa zic dar imi place foarte mult faptul ca mereu incearca sa te faca sa razi , incearca sa te inveseleasca atunci cand ai nevoie...este o persoana grozava si ma gandesc ca si un prieten adevarat. Are un stil mai copilaros xD este kawaii si exagerat de amuzant xD. Spune multe lucruri foarte ciudate oo' dar mie mi se par absolut adorabile xD

6. Yumehito [Ayabie]: ei bine si de el imi place foarte mult, are un stil special si interesant pare foarte copilaros si hyper dar de fapt este cu totul si cu totul altfel. Pare foarte apropiat de fani lui si eu simt asta mi se pare foarte kawaii cand incepe si ne da la toti PETA este adorabil si in acelasi timp si dragut. Versurile lui imi plac foarte mult ^^ si nu stiu stilul lui de a fi este chiar amuzant. Prima data m-am atasat foarte mult de el pentru ca il vedeam cel mai apropiat de fani nu stiu cum sa zic...el era la inceput ca si familia mea pana cand l-am cunoscut mai bine pe Aoi si am trecut peste imaginea lui publica...acum stiu ca atat Yumi-kun si Aoi-kun imi sunt ca o familie.

7. Onee-chan [Seelenheil]: well ea e onee-chan a mea di desigur ca tin si la ea foarte mult. Pur si simplu este o persoana grozava, adica imi este o prietena adevarata indiferent de situatie...este alaturi de mine mereu si ma lasa sa o bat la cap chiar daca ea nu are chef de prostiile mele.
Imi pare foarte bine ca am vorbit atunci cu ea si imi pare bine ca este onee-chan si tin la ea foarte mult si daca as pierde-o mi-ar parea extrem de rau pentru ca as pierde si o parte din mine.
As putea vorbi mult despre ea pentru ca o cunosc bine xD chiar daca este mai mica decat mine este o persoana foarte matura pentru varsta ei [adica cunosc persoane de varsta ei care sunt sub orice critica si nu gandesc cu nimic mai mult decat gandeste o musca.] + de asta este foarte amuzanta si chiar ma distrez bine cu ea xD apoi este si foarte perv~ deci nici nu mai imi trebuie altceva xD


~ Cam atat xD
Bye Bye

0 (・θ・) on "╮(╯▽╰)╭ #6"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez