2009年11月9日月曜日

♥♥♥

written by Adzu at 11/09/2009
Hello
Nu am postat ieri pentru ca pur si simplu nu am avut ce OO"
Azi am dat test la istorie si a fost kawaii ^^ adica daca ma mai lasa 5 minute terminam revolutia engleza ><""""

Am reusit pana la urma sa o conving pe mama sa mergem la concert ^^ asa ca abia astept xD sper sa vina si onee-chan pentru ca eu chiar vreau sa o vad si pe ea...chiar daca in ultimul timp sunt cam imposibila si poate o enervez la culme imi pare rau TT_TT'''' *starts to cry*

In rest nu am mai facut mare lucru
Maine ma duc la concurs de TIC... (cei care sunt la profil de mate-info stiu despre ce vorbesc o.o''')
Sper sa ma descurc bine.
Oricum atat pe moment

Bye Bye~

0 (・θ・) on "♥♥♥"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez