2009年12月1日火曜日

Ayabie - Sayonara

written by Adzu at 12/01/2009
Din lipsa de ocupatie si din chef de postat am hotarat sa vorbesc astazi despre melodiile mele preferate in parte.
Prima data incep desigur cu Ayabie, iar melodia din acest post este 「サヨナラ」 'Sayonara'.
Sa incepem deci; multa lume ma intreaba de ce imi place aceasta melodie? Care stil al lor imi place mai mult? De ce imi place asa de mult Ayabie? ei bine eu incerc acum sa raspund la toate aceste intrebari...

1. De ce imi place asa de mult Ayabie?
~ Ayabie pentru mine nu este o simpla formatie, nu o vad ca pe un mod de a pierde vremea, ca pe un obiect care imi alunga plictiseala atunci cand aceasta se instaleaza...eu vad totul diferit.
Ayabie este o formatie mai mult decat perfecta, numai dupa ce stai si asculti melodiile lor iti dai seama de fapt cat sunt de buni.
Nu ascult Ayabie de foarte mult timp si regret asta, nu sunt un fan adevarat cum sunt cei care asculta formatia inca de cand aceasta s-a format...eu o ascult mai serios sa zic asa din decembrie anul trecut; de atunci este aproape un an. Aceasta formatie nu numai ca mi-a oferit o alta viziune asupra lucrurilor ci si m-a schimbat foarte tare...m-a facut un om mai responsabil, un om mai atent la lucrurile mici din jurul tau, mai atenta la bucuriile mici pe care viata ti le ofera...m-a facut sa-mi deschid ochii si sa vad lumea asa cum e ea de fapt.
Au aparut pentru mine intr-un moment in care nu stiam ce sa mai fac ma simteam descurajata din toate punctele de vedere, simteam sa sunt inutila , simteam sa nu am nici un rost si ca sunt un chin pentru cei din jurul meu, insa ei m-au schimbat...m-au facut prin ce fac ei sa stiu ca nu sunt singura si ca acolo undeva fie si prin versurile lor sunt aproape de mine si se gandesc mereu la mine...
Nu sunt numai o formatie, pentru mine sunt o familie, fiecare membru in parte are un loc special pentru mine, fiecare m-a ajutat intr-un anume fel si fiecare este mereu aici cand am nevoie de el prin versurile si muzica lui. Impreuna formeaza o familie...o a doua mea familie...

2.Care stil al lor imi place mai mult?
Imi place stilul lor actual si aici ma refer la acel stil care il au de cand a plecat Ryohei...nu stiu cum era cu el pentru ca nu am prins acea perioada si sincera sa fiu nici nu imi pasa pentru ca el nu inseamna si nu a insemnat nimic pentru mine, a fost pur si simplu o umbra care ocupa acel loc si nimic mai mult.
Poate ca spun aceste lucruri din cauza faptului ca nu am ascultat formatia si cand era Ryohei acolo, poate daca faceam asta deveneam mai atasata de el si poate ca imi parea rau de elș in acest moment cred ca e mult mai bine ca a plecat si ca m-a lasat sa cunosc una din persoanele care inseamna cel mai mult pentru mine, una din acele persoane la care nu as vrea sa renunt sub nici o forma...
Stilul lor de acum este mult mai expresiv chiar daca nu mai au melodi asa de hard pe mine nu ma deranjeaza sub nici o forma...imi plac si asa mult mai mult...lui Aoi ii se potriveste mult mai bine acest gen de muzica decat cel vechi, pana si versurile de acum sunt mult mai bune (unele) decat cele pe care le facea Ryohei...

3.De ce imi place aceasta melodie?
Ma refer la Sayonara cand spun 'aceasta melodie'; din punctul meu de vedere melodia asta noua suna genial, nici nu am nevoie de mai mult, este mai mult decat geniala, imi place foarte mult inceputul melodiei, pur si simplu este ceva foarte special pentru mine, imi creeaza o stare aparte pe care in cuvinte imi e foarte greu sa o descriu...o stare de fericire...

Versurile m-au impresionat inca de prima data cand le-am citit....din cate bine am inteles sunt facute de catre Aoi si ma asteptam de la ei sa faca versurile in acest gen pentru ca acesta este stilul si modul lui de-asi exprima sentimentele pe care le are , de a arata lumii oarecum modul sau de gandire..
El a reusit mereu sa ma impresioneze prin cea ce face si prin pasiunea sa zic asa cu care canta cea ce compune el sau colegi lui...este foarte frumos sa vezi ca cineva canta cu asa multa pasiune o melodie, simti pur si simplu cea ce exprima el, simti ce simte si el, toate emotiile si sentimentele lui iti sunt transmise tie ca si ascultator.

Coloana sonora este de asemenea foarte bun, imi place insa foarte mult solo-ul de la sfarsit al lui
Yume-chun si a lui Takehito. Este un solo genial si cred ca va fi primul dupa care voi face un cover cand voi sti sa cant cat de cat la chitara ><" In concluzie Ayabie este marea mea iubire , si a doua mea familie. Bye Bye

0 (・θ・) on "Ayabie - Sayonara"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez