2009年12月1日火曜日

╮(╯▽╰)╭ #10

written by Adzu at 12/01/2009
Nyan hello...
Am ajuns si eu acasa de vreo 10 minute, am fost in centru pentru ca e 1 decembrie si eram si eu curioasa sa vad ce se mai face si anul acesta... ce sa zic nu a fost cine stie ce sincera sa fiu, ma asteptam sa fie mai multa lume si sa fie mai lung programul dar a fost chiar foarte scurt...

Ma rog in seara asta ma duc sa vad focurile de artificii ^^va fi asae kawaii, imi place sa ma duc cand este asa ceva in centru pentru ca
mereu m-a impresionat. Din pacate nu ajung in fiecare an dar sper ca acum sa merg...

Mi-am luat ieri revista Popcorn, si era un articol despre visual kei, eu cred in continuare ca acesti mici redactori de revista incurca si mai tare intelegerea acestui stil si il promoveaza in mod negativ....
Adica ne vad ca pe niste extraterestri sau mai stiu eu ce, oameni veniti de pe alte planete cu infatisare ciudata...ei bine noi nu suntem asa, j-rockeri sunt si ei oameni la fel ca mine, la fel ca tine, si la fel ca oricare altul din jurul nostru...

Au fost cate un articol despre ScRew, UnsarW , Hangry&Angry si D=Out...

Mi-e cam somn, inca mai am ceva tema la mate da nu stiu daca o fac sau nu imi e prea lene sincera sa fiu sa o mai fac si pe asta sunt prea obosita si asa >>'
Ma duc sa caut cate ceva de facut, am si de invatat pentru teza...

Revin mai tarziu...
Bye

0 (・θ・) on "╮(╯▽╰)╭ #10"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez