2009年12月24日木曜日

Release xD

written by Adzu at 12/24/2009
おはよ みんあ さん。
Saiyuki です

Awww。。。 アヤビエ XD (New Album)
わたし わ アヤビエ すき です。。。

あの。。。
ありがと みんあ さん。。。ぺたxD

あの。。。それ でわ また にゃん。


Ah hello xD cei de la Ayabie for lansa un nou album intitulat -irodori- abia astept sa il ascult, cred ca pe acesta il voi cumpara insa nu pot zice sigur, mai intai trebuie sa vorbesc cu mama mea sa vad daca ma lasa si mai apoi sa imi fac planuri. Lansarea va avea loc in ianuarie anuk viitor (din cate bine am inteles in 27 ianuarie)

Ma bucur insa ca cei de la Ayabie incearca din greu sa lucreze la acest album, macar ei scot cate ceva nu ca alte formatii care au cate un amarat de single o data la un an.
Devin pe zi ce trece o mai mare fana a acestei formatii xD


Ah ca tot veni vorba, emisiunea de la radio a lui Aoi mi se pare asa de kawaii, am stat sa o ascult putin insa nu prea am avut rabdare insa cand voi avea ceva timp ma voi uita la toata xD
Ahhh~
Cam atat pe moment...

Bye~

0 (・θ・) on "Release xD"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez