2009年12月23日水曜日

J-Rock my lfe

written by Adzu at 12/23/2009
Am avzut atat de multe topicuri pe acesta tema, de ce ne place j-rock'ul si ce inseamna asta pentru noi? ei bine daca tot eram aici si ma plictiseam am hotarat sa imi zic si eu 'istoria'
Am inceput sa ascult j-rock acum 3 ani, eram pe un forum foarte popular atunci, era frumos , adica vreau sa zic era primul forum pe care m-am inscris vreodata si eram la inceput, acolo persoanele ascultau j-rock, asa ca si eu din curiozitate am ascultat o melodie de acest gen, asa ca am cautat pe google si am gasit o melodie, toti ziceau ca e foarte buna si asa mai departe insa mie nu mi-a placut deloc, pur si simplu nu am gasit nimic la ea care sa imi placa asa ca nu am mai ascultat o vreme.

Apoi am inceput sa ascult din nou iar prima formatie a fost Nightmare, imi placeau foarte mult la acea vreme si consideram melodiile lor cele mai bune, si chiar erau si sunt...imi plac si acum unele foarte mult. Si tot asa am inceput sa fiu pe o gramada de forumuri de acest gen, la acea vreme nu stiam eu foarte multe despre j-rock pentru ca eram la inceput insa mai tarziu am invatat chiar multe lucruri...

Ma enerveaza faptul ca toti oameni vad partea roz din j-rock...ma refer majoritatea vad parte funny si crazy a j-rockeri'lor si asta nu e bine, de fiecare data ei isi formeaza o imagine pe care doresc sa o lasa sa se vada, insa dupa acea imagine sa nu credeti ca totul este asa de roz.

Sunt o persoana mai sentimentala si observ mai mult sentimentele lor, sunt mai atenta la ele decat la aparentele de persoane funny si crazy.
Si eu zic 'vai ce cute e x' , ' vai as vrea sa-i fac cine stie ce lui y' sau mai stiu eu ce , da si eu zic asta doar sunt om dar toate asta merg pana la un punct.

______________________________________

Bun acum versurile lor sunt geniale, chiar sunt speciale, mereu in fiecare versuri pe care le fac pun o parte din ei, este imposibil ca intr-un vers sa nu pui ceva din tine...pui cea ce tu simti in acel moment, cea ce ai vazut, ai auzit sau ai simtit, asta pentru mine e o cale prin care pot intelege mai bine sentimentele lor, sunt suparata de fiecare data cand ei fac versuri triste pentru ca stiu ca acolo undeva ceva nu este bine...chiar daca ei isi pastreaza aspectul de funny si crazy ceva tot i supara....

Multi zic ca este o prostie asta insa pentru mine nu e....si cei care zic ca e prostie habar nu au de viata si de ce e acela j-rock, ei nu sunt capabili sa vada si alta parte a j-rock'ului, ei vad cum am mai zis partea roz dar nu si pe cea neagra sa zic asa.

In ultima vreme multe copiute au aparut care se cred fani si numai ii auzi ' vai ce l-as viola pe x' sau mai stiu eu ce, oare fetele astea au habar despre ce vorbesc, ele cred ca j-rock'eri sunt doar niste papusi in mainile lor cu care fac ce vor ele...insa gresit foarte gresit....mi se pare putin exagerat sa vad copilute de 10-11 ani care zic ' vai ce sexy e x' sau ' vai ce i-as face lui y' nu zic ca eu nu fac asta...ba fac ...am si o familie virtuala...

In concluzie j-rock'ul nu e un stil ci un mod de viata.

0 (・θ・) on "J-Rock my lfe"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez