2009年12月22日火曜日

Criminal

written by Adzu at 12/22/2009
Pur si simplu nu mai pot opri din ras, persoanele astea sunt criminale, de-a dreptul criminale, nici nu stiu cum oare s-au gandit la asa ceva...
De cand am citit nu mai mai pot opri , cred ca o sa mor de ras aici, multi prosti sunt in gradina ta doamne dar mai proaste de cat aceste persoane nu cred ca sunt.

Oricum ma bucur ca mi-au mai inveselit ziua, cand am inceput sa citesc era cat pe ce sa cad de pe scaun, cum poate cineva sa minta in halul acesta? chiar ma intreb si eu catodata cum se poate asa ceva...

Nu stiu cum poate exista asa multa prostie pe metru patrat. Este ceva de-a dreptul criminal, sper ca mica lor 'afacere' cu lucruri copiate sa functioneze cat de mult se poate...
Oricum sunt deja foarte multe persoane care fac ce fac aceste persoane acum , nici macar nu stiu de ce au ocupat spatiu cu asa ceva...

Si intrebarea vine din nou, Cum doamne asa multa prostie? Cum?
Cand voi gasi un raspuns voi reveni dar deocamdata sunt habar nu am, stiam si eu ca ele sunt proaste dar nici chiar asa....

Ahh le urez "succes" inca odata in tot cea ce fac, si la cat mai multi vizitatori >>'

Bye Bye~

0 (・θ・) on "Criminal"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez