2009年12月17日木曜日

Kurisumasu Otomedou

written by Adzu at 12/17/2009
Ahhhh azi dimineata cand m-am trezit am vazut o gramada de zapada afara, a mai nins si ieri dar acum a fost mai bine xDD mai multa zapada.
Abia astept sa ma duc in Elvetia anul acesta, dar numai din 22 decembrie, nu mai este asa de mult asa ca nu trebuie sa ma agit degeaba....

Aici cum am zis din nou zapada, m-a aplecam peste geam ca proasta sa vad zapada de afara si copacul de jos care aproape ajunge pana la mine...eram curioasa sa vad daca strada e alba xDD asta faceam si cand eram mica xD
Copacul e asa kawaii, la fel cum era cand mai treceam eu pe aici...


Aici partea mea preferata, dupa toate astea am fost cu mama la mall sa cumparam felicitari de carciun xDD . I-am trimis una si lui Aoi, abia am gasit adresa.
Credeam ca imi va lua o vesnicie pana o voi gasi dar se pare ca nu a fost asa de greu, maine va ajunge in Bucuresti si apoi va pleca cu avionul si undeva cam pe marti va ajunge in Japonia xDD
Abia astept xD
Inca una am mai trimis pentru dragul meu Kai OO" [suna de parca chiar as fi casatorita cu el OO"""] well si aici mi-a luat ceva sa gasesc adresa dar a mers repede si sper sa o citeasca xD [ca altfel il omor OO""]
Imi place sa trimit scrisori de craciun xDD

Aceasta este pentru cei de la Deluhi xD eu una vroiam sa trimit una doar pentru Aggy si una pentru Leda insa mama mea a zis ca e mai simplu daca trimit una pentru toti OO''' viata e asa de complicata....nu am putut sa schimb nimic. Pentru Aggy chiar vroiam una , am o atractie ciudata fata de el, nu pot sa zic ca imi place de el sau mai stiu eu ce insa are ceva ce-l face kawaii ^^
Si aceasta trebuia sa fie pentru Yume-chan dar din pacate am uitat sa scriu pe ea, am vrut dar mama din nou a zis ca ar fi mai bine daca as trimite-o pentru toti cei care au ramas....si asa am trmis-o pentru cei care au ramas in afara de Aoi...am vrut una pentru el separat pentru ca la el tin cel mai mult, si o singura persoana e asa importanta in viata mea si am vrut ca pentru el sa scriu mai mult si mai mult, vroiam ca prin asta sa il ajut sa mearga mai departe orice ar fi xDD stiam ca-i place asta asa ca m-am chinuit cu dictionarul in mana sa scriu un text in japoneza pentru el...si am umplut toata felicitarea...si la sfarsit am trantit un "Kurisumasu Otomedou"

Ahhh iubesc craciunul xD
Bye

0 (・θ・) on "Kurisumasu Otomedou"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez