2009年12月30日水曜日

2009

written by Adzu at 12/30/2009
Imediat se termina acest an si am vrut sa scriu cate ceva despre el, anul trecut nu am facut asta insa sper ca de acum sa o fac in fiecare an.
Ei bine anul acesta a fost unul foarte special pentru mine, chiar foarte special pentru ca am cunoscut o persoana care e totul pentru mine acum, l-am cunoscut pe el care m-a ajutat sa trec peste tot, am fost cu el si cand am fost trista dar si cand am fost fericita, a fost o parte din viata mea si va fi in continuare, am reusit sa fiu foarte apropiata de el fapt care ma bucura de fiecare data cand ii citesc blog-ul.

Apoi am cunoscut-o pe acea fata care imi este acum cea mai buna prietena, este o persoana grozava, m-a ajutat mereu si ma ajuta in continuare, ma sustine si ii multumesc pentru asta, fara ea nu as fi reusit sa trec peste anumite lucruri. Da pot zice o iubesc (nu in sensul la care va ganditi voi), o iubesc ca pe o sora, ca pe o prietena.

Am mai cunoscut oameni care sunt foarte draguti, oameni la care tin si care sunt importanti pentru mine, fiecare in parte au un loc in viata mea.
Am fost in multe locuri care mi-au placut foarte mult, in care am vrut mereu sa merg. Am ajuns sa ma inteleg bine cu colegi mei de clasa , chiar foarte bine cea ce ma bucura pentru ca zilele de scoala sunt frumoase asa.
M-am mutat in alta parte, o alta casa , am fost trista dar acum ma simt bine. M-am schimbat foarte mult, am devenit o persoana mai responsabila si mai matura, sunt mult mai diferita decat persoana care eram acum un an.

Au fost multe lucruri care m-au facut sa fiu fericita in acest an, fiecare zi era frumoasa.

Insa au fost si lucruri care nu mi-au placut deloc, m-am certat cu anumite persoane numai si numai din vina mea, nu am vrut niciodata sa fac asta, de fapt nici nu stiu de ce am facut-o, imi pare rau acum si as vrea sa repar tot dar nu se poate, voi continua sa ma obisnuiesc cu asta si sa trec mai departe alaturi de cei care conteaza pentru mine.

Apoi un alt eveniment nefericit, de fapt evenimente au fost marcate de moartea bunicului meu, un om la care am tinut foarte mult, un om cu care am stat in copilaria mea, cu care m-am jucat mereu...m-a marcat acest lucru mai tare decat as fi crezut, apoi un alt lucru ar fi moartea lui Maron-kun, tineam mult la el, imi pare rau ca a murit.


Anul acesta vreau sa fiu o persoana mai buna, vreau sa incep serios sa studiez japoneza, fac asta deja dar nu sunt asa de buna, vreau sa invat mai bine si sa ma duc la fiecare concert care va fi vara viitoare in Europa.
Vreau sa ma duc in Italia si in Franta, vreau sa imi vad familia pe care nu o cunosc inca, vreau sa ma descurc mai bine la scoala si vreau sa tot ce fac sa-i faca fericiti pe cei din jurul meu.





Iti multumesc tie onee-chan pentru ca esti alaturi de mine si pentru ca mereu ai fost aici cand am avut nevoie de tine. Iti multumesc pentru asta si sa stii ca mereu vei fi o persoana foarte importanta pentru mine.
Lui ii multumesc pentru ca m-a lasat sa il cunosc mai bine, am fost fericita stiind ca el este bine, am plans stiind ca el nu e bine, il iubesc mai mult decat orice si nu il voi uita niciodata pentru ce a facut.

Atat tie onee-chan cat si lui va voi fi vesnic recunoscatoare pentru ce ati facut, va multumesc pentru ca existati.

0 (・θ・) on "2009"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez