2009年12月18日金曜日

My wonder

written by Adzu at 12/18/2009
Vacanta asta parea sa fi chiar buna, din ce in ce mai buna pana cand realitatea atat de reala m-a lovit....acum stiu ca nu a fost un vis.
El nu mai e si eu nu am ce sa fac.
Stiu , atunci credeam ca a fost un vis, dar totusi nu eram sigura vedeam cum am tardus tot, cum am citit si cum am inceput sa plang...m-am trezit plangand, cu capul langa laptop si cu blog-ul lui pe fata ecranului....stiu nu a fost un vis...acum stiu.

Aseara cand am ajuns acasa ma uitam linistita pe youtube sa vad daca nu am mai primit vreun comment pe la vreu video sau mai stiu eu ce, am vazut un comentariu la ceva ce am pus eu, nu mi se parea asa de important insa am vazut foarte multe persoane care s-au uitat la acel video....si atunci citind acel comment mi-am dat seama ca nu a fost un vis si ca el chiar nu mai e.

Nu am putut sa dorm nici macar o secunda plang de atunci si nu ma pot opri, pentru mine a fost cea mai draguta, cea mai perfecta si minunata creatura. Il voi iubi mereu chiar daca el nu mai este aici, a plecat spre o noua viata alaturi de toti cei care nu mai sunt aici cu noi, alaturi de cei pe care i-am iubit.
Oricat as incerca sa ma conving ca e bine nu reusesc, lacrimile nu se opersc nici macar o clipa, ma intreb oare de unde mai pot plange atat...

Simt si stiu ca nu il voi uita niciodata.
Rest in peace my dear.

0 (・θ・) on "My wonder"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez