2009年12月14日月曜日

╮(╯▽╰)╭ #13

written by Adzu at 12/14/2009

おはよ ございません xDDD
にゃん。。。。。あおお。。。

おげんき です か?
。。。。。あああああ。。。。げんき です xD
あなた わ ?

にゃん。。。。。

アヤビエ xD

それでわ また。。。にゃん。。。

Well hello, acum sa trecem din nou la caractere romanesti, sincera sa fiu ma descurc mai bine cu acestea decat cu altele.
In poza de langa mine este banca de la scoala, am fost astazi ca sa aranjam clasa si am stat ceva vreme sa astept asa ca am facut o poza la ce am scris in timpul scolii xDD ahhh~ cu asta imi ocupam eu vremea in fiecare ora cand nu aveam ce face...
E plin de Ayabie pe acolo dar si de alte formatii...unele sunt scrise de mine si altele de Airi xDDD

~ acestea stau cam de un secol pe biroul meu, mama mi-a dat pisica azi dimineata asa ca le-am facut si o poza.....
Deja mi-am amintit de vremea in care lipeam acele chestii cu Ayabie acolo si de ce scrie pe hartile acelea, sweet times...

Asta e telefonul lui Airi-chan xDDD ahh nu am rezistat sa nu-i fac o poza xDD este asa de kawaii, oricum am fost cu ea de dimineata la mall si daca tot l-a lasat acolo, i-am facut o poza, mi se pare interesant, mai are o poza si cu Yume-chan acolo...
In ciuda faptului ca e roz imi place foarte mult, chiar foarte mult insa acum cum am deja un telefon mama nu mai imi ia inca unul, pacat insa pentru ca acesta este chiar foarte interesant, daca ma rog de Airi-chan poate cand si-l schimba pe acesta mi-l da mie pe cel roz xDD ahhhh....ar fi interesant pentru ca imi place foarte mult, ar fi singurul lucru roz pe care l-as avea....


Ahhh, un perete din camera mea, dupa lungi certuri si rugaminti mama mi-a dat voie sa lipes pe el ce vreau eu, asa ca am lipit o gramada de chestii cu Ayabie, a fost foarte interesantm, mai am o gramada de chestii, chiar foarte multe pe care ar trebui sa le lipesc insa cred ca o fac ceva mai traziu...sunt cam obosita in acest moment....

Imi place si actuala Ayabie, dar nici cea veche nu ma deraja , de fapt imi place Ayabie cu adevarat de cand a plecat Ryohei, pe el nu prea l-am placut, cat timp a fost in Ayabie pur si simplu ma cam enerva [inca nu il inteleg pe Aoi de ce a plans atat cand a plecat, oricum poate cred ca s-a apropiat de el foarte mult si ma rog....cred ca erau buni prieteni.]
Pe langa asta mai am acolo si caietele cu desene, si cele cu versuri create de mine si nu numai...pur si simplu pot zice ca acela esre coltul meu de camera xDDD partea care imi place cel mai mult si cea care inseamna cel si cel mai mult pentru mine....

Ahhha xDD my first guitar xDD
Am mers dupa ce am venit de la scoala cu Airi pana la bunica mea ca sa iau nu stiu ce pentru mama, si cum tot cautam eu acolo am gasit si fosta mea chitara, de fapt prima pe care am avut-o XDDD imi place asa de mult, este foarte draguta si pur si simplu ma leaga o gramada de lucruri dragute de ea, prima mea melodie xDD ahhh sweet times...

Ma simt ca si Yumehito acum sincera sa fiu cand incepea si el sa cante la chitara, cam la varsta la care sunt si eu acum, avea dreptate ca nimic nu iti poate iesi perfect si ca ai nevoie de ceva vreme sa inveti sa canti bine xDD
Acum il cred chiar daca atunci nu prea imi venea sa cred, credeam ca simplu, doar pui mana pe chitara si incepi sa canti si gata....e perfect.
Mi-am dat seama ca acum e chiar mai greu decat credeam, am stiu mereu ca sunt mai mult ca el, de fapt copilaria este ca a lui si cred totusi ca sunt mai aproape de el deoarece daca as vorbi cu el as stii la ce ma refer si m-ar intelege pentru ca atunci cand era mic era ca si mine...este minunat sa stii ca este o persoana undeva care e ca si tine, si care te-ar intelege foarte bine...am zis eu ca ei sunt familia mea si nu am gresit deloc...


Si ultima chestie din acest post , sunt pozele de la inceputul lui aprilie cand Airi a fost la concert si le-a luat pentru mine...initial biletul era al meu dar i l-am dat ei pentru ca in acea perioada mergea acasa si am zis ca macar ea sa mearga daca eu nu sunt acolo...
Aoi-kun este asa de adorabil xDDD ahhh era chiar ziua lui si putin mi-a fost cam ciuda ca nu am fost acolo, insa am incredere in Airi si stiu ca i-a dat cadoul...
Ahhh....sper ca de ziua lui anul viitor sa fiu acolo de ziua lui...vreau sa-i mai zic ceva pe langa cadou...

Well cam asta a fost nu mai am ce sa zic....cred ca o sa tremin aici pentru ca ma duc si eu sa mananc ceva, sa fac dus xDD si poate mai traziu ma duc afara....s-a deschis un magazin in mall si vreau sa-l vad [Daiso Japan xDD]

Nyan xDD
Bye ~

0 (・θ・) on "╮(╯▽╰)╭ #13"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez