2009年12月7日月曜日

╮(╯▽╰)╭ ♥♥♥

written by Adzu at 12/07/2009
にゃん にゃん
こにちわ みんあさん。。。。
さいゆき です。。

おげんき です か?
いぇえええ。。。。。げんき です。。

あなた わ?

にゃん。。。。それでわ また^^

Nyan...hello all ^^
Saiyuki is here...
Ce sa mai zic. abia am inceput si deja nu mai stiu ce sa zic...fascinant stiu asta...
Pot zice ca azi a fost cea mai frumoasa zi din viata mea, este minunat sa mergi atat la scoala dar sa stai si acasa...

La scoala nu am facut primele 2 ore habar nu am eu de ce dar sincer cui ii pasa...apoi am avut istorie unde am vrut sa-i zic profesrului de ce am luat 6 (ma rog sa-l intreb) dar m-am razgandit, apoi am avut geografie unde am luat un 8 si cu notele care le am pana acum imi va iesi media 8 ^^ *jump in circle*

Trebuie sa strang bani pentru o chitara noua, chiar am nevoie de una noua dupe ce desteptul ala a stricat-o pe a mea nu inainte de a cadea eu pe a lui OO"
Complicat, da stiu...

Viata este asa de frumoasa uneori...cum traiesc eu acum sa tot traiesti...

Lesin de foame ^^
Revin mai tarziu...
Bye~

0 (・θ・) on "╮(╯▽╰)╭ ♥♥♥"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez