2009年12月29日火曜日

No Pain

written by Adzu at 12/29/2009
こにちわ みんあ さん。
Saiyuki です。

愛 xDD
夢人。。。

あの 彩冷える。。。 1st Album -彩 Irodori - 20101.27
^_^ 彩冷える わ すき です xDD

Am revenit din nou aici simtindu-ma mai bine decat mai inainte...sunt bine acum si ma bucur de asta...awww nu stiu de ce nu m-am simtit asa de bine aseara insa pare ca acum e mai bine...
Sper ca starea asta sa se mentina cat mai multa vreme posibil pentru ca altfel voi cadea dinn nou in depresie...

Ciudat este faptul ca a inceput sa imi placa de Kenzo(ayabie), e asa de kawaii, imi place de el de cand am ascultat Lastica xD PV-ul ala e genial si el arata chiar adorabil acolo...pana acum nu mi-am dat seama de asta dar acum am vazut ce persoana deosebita e creatura asta xDD...

Mi-e foame...nu am mancat mai nimic astazi...vreau sa fac muffin-uri cu afine xD abia astept sa vina mama acasa de la servici si sa facem impreuna...am facut si aseara insa s-au terminat xDD

Well that’s all
それでわ また にゃん。
びぇ びぇ

0 (・θ・) on "No Pain"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez