2009年12月16日水曜日

Wish me luck xDD

written by Adzu at 12/16/2009
mood: happy/~/in love
music: Ayabie - Birthday Song
internet: Music Japan, YouTube, あおイズム, 四日市市民大作戦, ひみつインテツ
mesenger: nothing

" Even my love won't go away "


Mi-a revenit si mie cheful de postat aici, nu prea imi place tema asta dar imi e asa de lene sa o schimb acum incat nu o mai schimb....
Ce am mai facut? Ah mai nimic, am stat doar si am dormit pana pe la vreo 12 nu stiu de ce, azi noapte m-am trezit pe la 3 si ceva si am mers afara pentru ca ningea...si am stat ca proasta in parc pana pe la 5 ca sa nu ma vada mama [mama pleaca de acasa la 4:30] dar mi-a placut pentru ca am gasit in parc un loc plin de zapada xD si am tot scris pe acolo, ahhh si a iesit o femeie care a urlat la mine...dar mi-a placut afara ^^

Am stat toata ziua si a citit din cartea lui Aoi oo'' de fapt nu e chiar o carte este un fel de biografie daca as putea sa zic asa...am ras cu lacrimi...omul asta e genial.
Citeam o pagine radeam de imi venea sa mor, mai citeam una ma apucam sa plang...si tot asa treceam de la o stare la alta...

Ma simt mai bine acum ca nu sunt singura nebuna si dementa care la prima ora din zic merge pe strada fara nici o treaba numai ca sa nu stea acasa, ahhh acum inteleg si eu de ce e asa batut de vand ca posteaza pe blog , si mie imi place sa ma duc singura prin tot felul de magazine xD

Dar a fost chiar culmea cand a zis ca ar fi un sot perfect, adica da bine stiu asta pentru ca mi-ar place sa am un sot ca el dar totusi sa mai faca de mancare, curatenie si sa spele haine e perfect, nici ca ai putea sa-ti doresti mai mult xDD

Cred ca ar trebui sa merg maine dimineata sa-i trimit o scriosare pentru ca se bucura foarte mult sa primeasca una chiar daca nu e nici o sarbatoare sau mai stiu eu ce; asa ca daca ii trimit inainte de Carciun va avea timp sa o citeasca, si asa a zis ca de aici nu prea primeste scrisori, [din Romania a primit una singura care a fost de la mine, undeva pe blog zice asta, cred ca prin luna aprilie] ah sau macar un mail sa-i trimit...

Oricum....eu inchei aici..
Revin mai tarziu
Bye~

0 (・θ・) on "Wish me luck xDD"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez