2009年12月31日木曜日

No name

written by Adzu at 12/31/2009
Awww~ incep sa urasc sa merg cu avionu, pana acum imi placea insa acum nu ma prea incanta, adica ma rog nu e cine stie ce, abia astept sa ajung, mai sunt cam 40 de minute xD abia astept sa il vad pe atat, pe Luna si pe matusa mea.

In curand incepe scoala...deja nu mai pot ma streseaza al naibi de tare asta, nu vreau la scoala, intr-un fel imi e dor de colegi mei, imi e dor de cafeaua de dimineata, de saritul gardurilor, de plecarile de la scoala and so on.
In altfel nu pentru ca am teza la mate, bio si informatica unde logic eu nu stiu absolut nimic, sunt varza Oo"

Mi-e somn aici....vreau sa dorm si as face asta daca dragul de langa mine ar dori sa taca OO""""
Stiam eu ca , Kai s-a suparat si acum se razbuna ...baka Kai *slap*

><"""""

That's all xD
Bye

0 (・θ・) on "No name"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez