2009年12月2日水曜日

╮(╯▽╰)╭ #10

written by Adzu at 12/02/2009
My hearts still belive in you...
あいしてる
こんばんわ。。。

I want you...I want you just for me....just for me...
*starts to cry*
Am mai zis azi ca ma simt ca o leguma pe de-o parte si ca cea mai importanta fiinta de pe lume pe a doua parte...
Abia am citit versurile de la Sayonara si deja imi vine sa plang...nu stiu de ce dar este o idee foarte buna cu versurile acestea...ma refer la idee...sunt foarte inspirate si imi plac foarte mult...insa pe mine una ma fac sa plang...
Si ma simt si fericita pentru ca am reusit sa-i zic ce am avut de zis si stiu ca m-a ascultat pentru ca l-am rugat sa imi promita ca va face numai ce e bine pentru el....mi-a zis ca orice ar fi nicodata nu ma va dezamagi...si orice s-ar intampla spera sa il sustin mereu...
Si asa voi face orice ar fi...

Cam atat...

0 (・θ・) on "╮(╯▽╰)╭ #10"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez