2009年12月29日火曜日

Blue Rhapsody

written by Adzu at 12/29/2009
Aceste zile nu sunt de loc asa cum as vrea sau asa cum am crezut eu ca vor fi, nu ma simt bine...si nu pot face nimic sa imi fie mai bine...nu cred ca pot sa fac asta...

Imi pierd increderea pe zi ce trece ca voi putea sa-i spun cea ce vreau atat de mult sa stie. Tin la toate lucrurile care imi aduc aminte de el, acum stiu,..am realizat ca tin la el abia dupa ce l-am pierdut...niciodata nu a fost al meu si nici nu va fi ...

Am venit acasa de cateva minute...am fost afara , imi era dor sa vorbesc cu el, vroiam un loc linistit unde sa plang , unde sa ma descarc fara ca cineva sa ma vada sau sa ma intrebe care e problema mea, nu vroiam ca cineva sa ma vada asa, nu vroiam sa vorbesc cu nimeni, imi e dor de el si doar acel loc il aduce mai aproape de mine, atat de aproape.

Acum as vrea sa vorbesc cu cineva despre asta dar nu am cu cine, nu conteaza insa..maine dimineata voi merge la Airi...vreau sa vad daca ea se simte mai bine...ultima data cand am vorbit cu ea era foarte rau, sper ca timpul le-a rezolvat pe toate macar la ea....vreau sa o ajut , vreau sa ma ajut si pe mine prin ea...

Multi se intreaba ”Ce face o fata singura intr-un parc plangand?” plang pentru el, il vreau pe el sa-i spun cea ce simt eu acum, vreau sa ma eliberez, sa ma descarc...
Cad..nu imi pasa, simt .. ma deranjeaza...plang si nu conteaza...atat se singur si de rece...acel parc mereu cred ca asa va fi, nimeni niciodata nu ma va mai iubi la fel cum eu tin la el...

Cam atat...bye x.x’

0 (・θ・) on "Blue Rhapsody"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez