2009年12月6日日曜日

╮(╯▽╰)╭ #12

written by Adzu at 12/06/2009
にゃん にゃん
みんあさん こにちわ

さいゆき です。。。。

おげんき です か?
にゃん げんき です。。。
あなた わ?

にゃん。。。。それでわ また。。。

Hello ^^ sa revenim la limba romana...nu stiu ce sa zic, nu am mai postat de mult pe blog, nici nu prea am ce si nici nu stiu daca va fi ceva interesant cea ce voi posta...

Am facut o noua obsesie in dimineata asta mai mare decat era pana acum...sunt obsedata de Yumehito OO"""" da nu stiu nici eu ce am patit si ce nu dar cert este ca sunt obsedata de el...este asa de kawaii *hearts* pur si simplu nu are cum sa nu iti placa de el...e prea kawaii si prea adorabil sa fie adevarat...

Nu imi place de el la fel de mult cum imi place de Aoi insa este undeva pe aproape...
夢人 わ かわいい です ねええ。。。。
葵。。。。。。

Mi-e asa de dor de vacanta de vara mai ales cand ma uitam la pozele pe care le-am facut, chiar daca imi pare rau ca m-am certat cu unele persoane imi pare bine ca am cunoscut altele si ca m-am distrat cu aceastea mai bine decat cu oricine...le multumesc pentru ce au facut si pentru ce fac pentru mine...

Mi-e dor ca atunci cand ma trezesc sa vad ca nu sunt acasa, sa vad ca de fapt nici macar nu stiu unde sunt, sa vad stelele deasupra mea, sa rad cu ei mereu...si sa facem tot ce faceam noi vara trecuta...simt uneori ca ii pierd si nu vreau...de fiecare data cand ne desparteam eu plangeam dar ei imi spuneau fix aceste cuvinte "Don't cry because it's over... Smile because it happened!" nu le voi uita niciodata...

Yumehito-san si de tine imi e dor, pur si simplu de fiecare data cand imi amintesc de vara trecuta ma gandesc la tine si cum incercam sa alerg prin magazine sa-ti cumpar un cadou, cum alergam si uitam cat e ceasul, cum alergam si nu mai ajungeam noaptea acasa, cum stateam nopti intregi cu dictionarul in mana sa incerc sa-ti scriu ceva pe bilet....
Pur si simplu va iubesc pe toti...

あいしてる みんあさん。。。。
にゃん にゃん

それでわ また。。。

0 (・θ・) on "╮(╯▽╰)╭ #12"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez