2009年12月27日日曜日

Nothing you Lose

written by Adzu at 12/27/2009
こにちわ みんあ さん。
Saiyuki です。。。

あの。。。
Hello ^^ awwwww...ma simt mai bine decat ieri si cred ca asta e bine [normal ca e bine, macar acum sunt in stare sa merg si sa zambesc din nou] ca tot veni vorba de asta, ma simt chiar bine chiar daca inca nu cum ar trebui acum imi e mila de el, nu merita asta si intr-un fel imi vine sa o omor pe fufa aia daca e vina ei >>””” *die fufa die*

Ahhhh~ mi-am luat azi Popcorn,nu e cine stie ce prin el insa ma rog l-am luat in speranta ca va fi ceva poster prin el pe care as putea sa il lipesc pe undeva...a fost insa nu cu cine vreau eu...

Acum vorbesc cu nee-chan. chiar am vrut sa vorbesc cu ea, pur si simplu ma plictisesc iar daca nu vorbesc cu cineva e si mai rau, asa ca vorbind cu ea imi ocup timpul si nu mai simt plictiseala...

Vreau sa imi comand -irodori- de la ayabie insa macar sa astept pana anul viitor in ianuarie ca sa apara, cred ca am tot ce au scos ei de cand sunt major band.

Mai au un jurnal kawaii cu iepuras pe el dar e ceva cam scump si mama a zis ca mi-l cumpara daca toate rezultatele mele de la scoala sunt bune xD
Ahh eu sper sa fie asa...

well cam atat xD
Bye bye

0 (・θ・) on "Nothing you Lose"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez