2009年12月27日日曜日

DropTears

written by Adzu at 12/27/2009

こんばんわ みんあ さん。
おげんき です か?

あの。。。きみ お あい してる 。。。

Viata mea merge din rau in mai rau, credeam ca va fi mai bine azi cand ma voi trezi si ca ma voi simti ca si noua si voi uitat tot insa nu a fost asa. As vrea sa nu mai fiu asa de sensibila , as vrea sa fiu mai puternica si mai nepasatoare...
As vrea sa fiu altfel dar nu pot.
Kai are prietena, da poate parea kawaii insa eu nu ma simt bine deloc,cu o luna in urma am inceput sa ma atasez foarte mult de el, am inceput sa il cunosc si pur si simplu m-am simtit atrasa de el si am simt in continuare ... pare sa fie o persoana absolut geniala pur si simplu nu pot sa nu il plac si regret intr-un fel dar nu stiu ce...


Apoi imi e mila de alta biata creatura, imi pare rau si regret ce am zis, chiar imi pare rau am zis ceva ce nu trebuia sa zic in acel moment, trebuia sa tac sa astept ca bietul om sa isi revina...insemna mult pentru el si inseamna si acum...si-mi pare rau ca am facut-o.


Ieri noapte am iesit afara pe la 3 si am stat pe banca tot timpul intr-un parc, acelasi parc in care am auzit de el pentru prima data, acel parc in care am mers in fiecare seara si am povestit cu mine insumi ce s-a intamplat, acel parc care imi stie viata si tot ce simt eu acum, acel parc unde el este in amintirea mea, unde el e desenat si unde il voi gasi mereu chiar daca e departe, e locul unde pot zice ce am de zis fara ca el sa stie asta...

Se zice ca ce nu stii nu te deranjeaza si e acdevarat sincera sa fiu, daca nu as fi cautat ieri nu as fi stiut nimic.Viata merge inainte
Sper sa fie totul bine...

0 (・θ・) on "DropTears"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez