2009年12月12日土曜日

Ahahaha....

written by Adzu at 12/12/2009
Ahhaa....azi ma simt asa de tru xDD ehhee...nu devin emo OO""" mi-am dat si eu seama ca mai am blog si ca ar mai trebui sa scriu ceva pe aici....

Da stiu usor de zis greu de facut...pur si simplu chiar nu am ce sa scriu >>'''

Ester vacanta si asta e bine, 3 saptamani, ce iubesc eu scoala xDD acum serios putin imi pare rau ca nu mai merg la scoala dar ma bucur ca nu mai vad o anumita persoana....


Cred ca in vacanta asta voi face....ah nu stiu...sunt multe lucruri, dar mai bine fac o lista:

1. Sa citesc tot ce mai am de prin Cronicile Vampirilor.
2. Sa merg afara in fiecare zi.
3. Sa merg mai des la cetate xD.
4. Sa vad cel putin 3 anime-uri.
5. Sa patinez.
6. Sa-i trimit o scrisoare lui Aggy xD (ah da trebuie sa ma grabesc...nu mai e mult pana in 13 )
7. Sa trimit cate o scrisoare lui Aoi, Kai, Yumehito si Intetsu de Craciun xD ah da si sa trimit si desenele si cadourile (dar mai bine ii le voi da mamei cand pleaca >>' e mai simplu asa si o rog daca reuseste sa ajunga pe la clubul celor de la Ayabie, si pe la PS Company...)
8. Sa imi aranjez putin camera...
9. Sa fac muffin cu afine xD
10. Sa vorbesc mai mult cu prieteni mei ^^
11. Sa merg la concert...
12. Sa sa.....imi mai cumpar chestii de plus xDD.
13. Sa-mi cumpara Sayonara de la Ayabie.
14. Sa merg mai mult la bunici.
15. Sa am grija de Nao si de Shou (pisicile mele)
16. Sa imi cumpar un iepuras.
17. Sa postez mai mult pe blog.
18. Sa invat mai mult la japoneza.
19. Sa-mi fac temele pentru scoala.
20. Sa-mi fac hartile la geografie xD


Si atat xD
Bye~

0 (・θ・) on "Ahahaha...."

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez