2009年12月13日日曜日

こにちわ。。。

written by Adzu at 12/13/2009

こにちわ。。。。
にゃん。。。。。あおおおお。。。。
おげんき です か。。。。?

げんき です。。。ww
あなた わ?

にゃんん。。。。。

Ahhh este asa de frig afara OO""" cel putin eu inghet de frig...nu stiu ce am dar e cu adevarat frig....ahh speram si eu sa ninga dar nu am eu norocul ala...
Acum mama nu mai mai lasa afara din casa fara masca >>''' dar ce mai conteaza nu arat chiar asa de ciudat x.x'''

Mi-am facut si o poza in care arat ca o fantoma OO""" serios daca nu....ma enerveaza la culme parul meu ... ah da am lipit cate ceva pe telefon si mi se pare intereant...

Nu ma mai duc 3 saptamani la scoala...nu stiu ce sa zic, intr-un fel m-as duce dar in alt fel nu...asa ca nu stiu daca trebuie sa fiu fericita sau trista ..


Revin mai tarziu ^^
Bye~

0 (・θ・) on "こにちわ。。。"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez