2009年10月1日木曜日

No Name.

written by Adzu at 10/01/2009
キラキラMoodキラキラ にひひ
音譜Music音譜 ScReW - Gather Roses
キラキラ Internetキラキラ Anime4Ever, Youtube, Hi5, Ameblo, Aoi's Blog
キラキラMessengerキラキラ nothing
"N o t h i n g"

Acasa. Da totusi imi vine sa ma dau cu capul de pereti de la atatia nervi. Speram atat eu cat si el sa incepem cursurile vineri insa totul s-a amanat pana vinerea viitoare. Ah ce naiba? eu nu mai rezist ショック!あせるダウン...
Marius avea dreptate. El mereu are dreptate chiar daca de cele mai multe ori nu vreau sa recunosc asta, sunt poate prea aroganta sa o fac. Stiam si atunci ca are dreptate. Pur si simplu vroiam sa fug de inevitabil.
Eh sa lasam asta la o parte...



Eh eh Jin mi-a dat peta in 23 . E asa de kawaii. Nu ma asteptam sa imi dea asa de repede insa ce mai ma bucur ca mi-a dat.
Apoi mai e nu stiu ce fufa care mi-a dat.
In fiecare zi primesc de la multe persoane.
Am primit si de la Shinpei [SuG] ma bucur ca mi-a dat.


Din nou. Astazi si ma rog maine (la ei e deja 1 octombrie).
Am primit de la multa lume si ma bucur de asta pentru ca toti sunt draguti.
I-am trimis si lui Aoi insa nu mi-a dat inapoi.
El din cate am inteles da parca doar la primul care ii da lui si niciodata oricat de tare am incercat nu am reusit sa fiu prima...

Well cam atat.
Nu mai am ce sa zic pentru ca nici la scoala nu a fost cine stie ce...ah de fapt a fost cat de cat dragut dar asta o sa zic in alt post.

Bye Bye

- End -

Wハート S a i y u k i Wハート

0 (・θ・) on "No Name."

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez