2009年10月29日木曜日

(・◇・) - 13

written by Adzu at 10/29/2009
mood: happy
music: Ayabie - TheMe

"Why are you crying?...I…Can I say something?
Maybe…Am I known? I think I don’t know you at all"

Uhh~ I'm back ^^ am zis eu ca revin.
Mi-amschimbat template-ul de pe blog si pot zice ca sunt multumita de el xD acum pentru prima data chiar imi place blog-ul meu OO"
Well am cautat ceva vresuri dar nu am gasit mai nimic >>""""
Abia astept sa vina 12 decembrie OO" sper ca pana atunci sa gasesc ce caut la un magazin ca sa cumpar mai repede ca acum chiar nu am chef sa astept pana pe la sfarsitul lui decembrie dupa melodii si versuri.
Cred ca 'Awayuki' imi ca placea cel mai mult din toate \(・ω・)/

Oh well incerc sa scriu postu asta de mai bine de o ora si nu prea merge OO" m-am oprit sa citesc un interviu (de fapt doua) si am aflat lucruri kawaii si noi atat despre Yume-chun cat si despre Ao-chan ^^
Vorbesc foarte dragut despre ei xD (Ao-chan era asa de kawaii cand descria relatia lui cu colega de clasa care avea un dialect ceva mai ciudat care-i placea lui awww~ era asa de adorabil ^w^ *hugs him*)
Apoi Yume-chun e ceva mai ciudat OO" regreta o parte din ce a facut si poate si eu as face asa in locul lui. Imi vine sa omor o mare parte din 'fani' asa zisi fani ai lor care au facut ce au facut dupa ce Ryohei-chan a plecat >>"""""

Ao-chan a facut o intrare ciudata pe blog OO" ma uitam cam asa la ea ----> O_o, fost ciudat rau OO" (da da stiu ca mi-e'mi statea capul numai si numai al cu totul altceva)

Yesterday, I was driving, and beside me, Yumehito-san, with his eyes almost completely closed, starting moving [his hands] as though there was a keyboard in front of him.
It seems he was playing the keyboard in his dreams.


Oricum a fost ciudat rau OO"
Ao-chan scrie lucruri ciudatele pe blog OO"

Ma rog sa trecem mai departe...
Cred ca pana la urma seaman in multe privinte cu Yume-chun. Da chiar in foarte multe. Atat cu el cat si cu Ao-chan. Cred ca ei sunt modelele mele in viata, de fapt sunt sigura ca asa e pentru ca fara ei mi-ar fi foarte greu.
Vreau sa-i vad pe amandoi si voi face asta , ctiu ca voi reusit (inainte sa-mi fac planuri ar trebui sa invat limba mai repede OO" altfel atat Ao-chan cat si Yume-chun se vor uita la mine ca la un extraterestru coborat de pe luna x.x''''')

And yeah OO"
Clasicul si obisnuitul meu 'Mi-e foame' vine din nou dar acum serios...chiar mi-e foame o.o''' sau mai bine zis cred ca imi e doar sete. Nici eu nu mai stiu .__.''''

Am avut un vis cam ciudat azi noapte dar mi-a placut....cand m-am trezit dimineata nu mai eram in pat o.o' ci langa el si imi venea sa-l omor pe Ao-chan pentru ce a facut in vis >>''' (adica ce naiba OO""""" creatura ciudatica >>''' nu puteai si tu sa gasesti ceva mai normal sa fac? Inner: o nu..normal ca nu puteai OO")





~ Aici avem pozele de pe Pigg.
In camera lui Ao'chan xD chiar ca e pregatit pentru Halloween OO"
Eu nu sunt si habar nu am in ce sa ma imbrac (zicea Airi sa ma imbarc in folie si sa zis ca-s un sandwich dar nu prea merge OO")
Oricum am vazut si fantomele de langa casa lui OO" care erau kawaii ^^ e ceva cam prea portocaliu dar nu am ce face...imi place si asa ^^
Ao-chan a fost azi >>' si arata ca o vrajitoare dar e kawaiii ^^
Mie si asa imi place de el (de fapt mie imi place de el indiferent de felul in care arata o.o')
A mai fost si un caine kawaii acolo pe care poti pune mana si e dragut xD

Cam atat ^^
Good Night

0 (・θ・) on "(・◇・) - 13"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez