2009年10月19日月曜日

(・◇・) - 2

written by Adzu at 10/19/2009

mood: happy
music: ayabie - lempicka

"Goodbye...let's meet again"

Ehhe am zis eu ca revin numai abia acum mi-am revenit oo'
Ermh...da am zis ca am fost la curs si am revenit acum sa postez cate ceva imagini de la curs xD si uhhh~ da sa postam imaginile.






E o parte din ce am scris...mai exact am inceput cu hiragana ^^ deci am pus ce am invatat pana acum (vocalele a,i,u,e,o,ka,ki,ku,ke,ko)
A fost kawaiii ^^ vreau sa invat grupurile cu 'm' , 'n', 's' pentru ca vreau sa scriu Mana-sama ^_^'''
Uh altceva ce am mai facut...de cand am pterminat de postat aici am plasn pana acum...nici acum nu ma simt bine o.o' nu nu stiu daca imi revin pana maine...
Sunt perioade in care ma trezesc din somn si ma apuc sa plang...sunt obsedata de el...chiar sunt obsedata si tin exagerat de mult la el...
Peste 3 ani ma duc acolo xDDD si vreau sa fie prima persoana pe care o vad.



Am primit si chestiile astea care mi se par foarte dragute.
Nu stiu cand le voi purta sau daca le voi purta insa imi plac...sunt dragute si imi amintesc de cele pe care le-am gasit cand stateam la matusa mea in Austria.
Well as vrea sa vorbesc cu onee-chan insa nu stiu de ce nu o fac o.o'
Ma duc ca in sfarsit a venit Marius acasa si pot sa mananc si eu ^^'

Bye Bye~

~ S a i y u k i ~

0 (・θ・) on "(・◇・) - 2"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez