2009年10月24日土曜日

(・◇・) - 9

written by Adzu at 10/24/2009
mood: happy
music: nothing

"I am only a dreamer, a sentinel
Lost on this hill, a cold gray memory"


Aberand din nou.
Mi-am amintit ca si azi si maine este V-Rock Festival. Astazi nu este cine stie ce ce m-ar interesa pentru ca deh nu-mi prea place de nimeni azi.
Ma uit maine pentru ca e Ayabie xD e singura foarmatie alaturi de the GazettE pe care vreau sa o vad cu adevarat.
Uh~ cred ca totusi ma voi uita azi la Moi dix Mois si la Plastic Tree...daca nu sunt acasa le voi lasa deschise sa se inregistreze si ma uit cand am timp si maine cun ziceam vreau sa ma uit la Ayabie, the GazettE si ScReW. Si pe acestea cred ca le voi inregistra pentru ca vreau sa ma uit de mai multe ori la ele.
Cred ca Ayabie va fi pe la 8:30 - 9:00 deci va fi bine ^^
Am zis ca ma voi uita si am zis asta si in mail si nu imi pot incalca promisiunea si la urma urmei am vorbit cu mama si cu Marius si ma lasa sa ma uit deci nu imi fac probleme.

Uhh~ am trimis ieri scrisoarea pentru Kai-chan si mi-au zis ca va ajunge in 3 maxim 4 zile^^ deci pana la ziua lui va fi acolo.

Cam atat ^^....
Bye~

0 (・θ・) on "(・◇・) - 9"

コメントを投稿

 

暗黒の世界へようこそ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez